Asseco Helios 2
facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 11. 10. 2011

Helpdesková aplikace pro Konica Minolta

Cleverlance Enterprise Solutions dodala společnosti Konica Minolta moderní helpdeskovou aplikaci, která poskytuje jejím zaměstnancům a klientům maximální komfort při technické podpoře tiskových řešení. Nový systém umožňuje koncovým zákazníkům Konica Minolta rychlejší nahlašování servisních požadavků a sledování postupu jejich řešení. Jejím zaměstnancům pak snazší orientaci při vyřizování jednotlivých požadavků a sledování plnění sjednané úrovně služeb (SLA). Díky této aplikaci poskytuje společnost koncovým uživatelům svých tiskáren a tiskových řešení proaktivnější služby. Řešení je integrováno do existujících aplikací Konica Minolta - například eCON, což je zákaznický portál pro správu tiskových řešení Konica Minolta. Tato aplikace byla dodána také společností Cleverlance. Aplikace Helpdesk je postavena na Java technologii a využívá databázový server MS SQL.



 
  

- Inzerce -

Jak na automatizaci ve výrobní firmě

SoliteaRychlé tempo moderní doby a zvyšující se spotřebitelské nároky kladou čím dál větší důraz na preciznost výroby. Pokračující pandemie covidu-19 pak k tomu přidává i tlak na efektivitu a časovou přesnost dodávek.

  

- Inzerce -

Ulovte a zlikvidujte kyberhrozbu se Sophos Academy!

Moderní kybernetické hrozby nám nedávají na výběr. Organizace se musí proaktivně chránit i pomocí lovců hrozeb. Chcete se také stát skutečným lovcem hrozeb? Zaregistrujte se na Sophos Threat Hunting Academy 2021.