facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 11. 10. 2011

Helpdesková aplikace pro Konica Minolta

Cleverlance Enterprise Solutions dodala společnosti Konica Minolta moderní helpdeskovou aplikaci, která poskytuje jejím zaměstnancům a klientům maximální komfort při technické podpoře tiskových řešení. Nový systém umožňuje koncovým zákazníkům Konica Minolta rychlejší nahlašování servisních požadavků a sledování postupu jejich řešení. Jejím zaměstnancům pak snazší orientaci při vyřizování jednotlivých požadavků a sledování plnění sjednané úrovně služeb (SLA). Díky této aplikaci poskytuje společnost koncovým uživatelům svých tiskáren a tiskových řešení proaktivnější služby. Řešení je integrováno do existujících aplikací Konica Minolta - například eCON, což je zákaznický portál pro správu tiskových řešení Konica Minolta. Tato aplikace byla dodána také společností Cleverlance. Aplikace Helpdesk je postavena na Java technologii a využívá databázový server MS SQL.



 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.