Genesys 7.2 uveden na trh

Genesys_Meeting_625.jpgGenesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje Genesys 7.2 – novou verzi softwarové sady pro kontaktní centra. Ta je nyní vzhledem k potřebám nově vznikajících IP kontaktních center mnohem škálovatelnější, vysoce spolehlivá a disponuje maximálním zabezpečením. Díky využití technologií otevřeného IP a SIP protokolu (Session Initiation Protocol) může Genesys 7.2 podporovat až 30 tisíce operátorů najednou.

Genesys 7.2 je jediným řešením pro IP kontaktní centra, které kompletně využívá otevřenou architekturu pro podporu prakticky každé hardwarové nebo softwarové platformy od kteréhokoli dodavatele. Genesys 7.2 také podporuje kombinaci prostředí IP, TDM i hybridních systémů, při zachování podpory platforem různých dodavatelů. Na rozdíl od starších architektur, kde je nutná jednorázová naprostá náhrada použitých technologií, tento přístup podnikům umožňují migrovat k IP postupně. Dále Genesys 7.2 těsně integruje IP s klíčovými moduly produktové řady Genesys. Tím je například modul Genesys Voice Platform (GVP–IP), který podporuje hlasové samoobslužné systémy včetně aplikací pro video a hlas. Modul Open Media umožňuje firmám uplatnit pokročilé funkce směrování včetně směrování do jakékoli zákaznické aplikace jako web, fax, sms, e-mail, chat, video a správa workflow.

 
  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 podle Milestone Systems


Patříte mezi integrátory nebo prodejce bezpečnostních řešení? Následující postřehy od technického ředitele společnosti Milestone vám v kontextu současné AI revoluce můžou přijít vhod. Milestone Systems je přední světový výrobce softwaru pro správu kamerových systémů. 

  

- PR -

Od papíru k AI:

Digitální transformace certifikované výroby


Certifikovaných provozů přibývá. Především těch, které jsou auditovány na plnění některé z norem managementu kvality (QMS) nebo systémů environmentálního managementu (EMS). V zájmu udržení certifikace jsou čím dál více aplikovány systémy sběru, propojování a vyhodnocování dat ze senzorů strojů. To, co poněkud vázne, je využití výsledků vyhodnocení těchto dat při operativním řízení výroby. Zde uvedený příklad poodkrývá cestu, kterou musela ujít středně velká výrobní společnost zabývající se výrobou konstrukčních plastů.