facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Genesys 7.2 uveden na trh

Genesys_Meeting_625.jpgGenesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje Genesys 7.2 – novou verzi softwarové sady pro kontaktní centra. Ta je nyní vzhledem k potřebám nově vznikajících IP kontaktních center mnohem škálovatelnější, vysoce spolehlivá a disponuje maximálním zabezpečením. Díky využití technologií otevřeného IP a SIP protokolu (Session Initiation Protocol) může Genesys 7.2 podporovat až 30 tisíce operátorů najednou.

Genesys 7.2 je jediným řešením pro IP kontaktní centra, které kompletně využívá otevřenou architekturu pro podporu prakticky každé hardwarové nebo softwarové platformy od kteréhokoli dodavatele. Genesys 7.2 také podporuje kombinaci prostředí IP, TDM i hybridních systémů, při zachování podpory platforem různých dodavatelů. Na rozdíl od starších architektur, kde je nutná jednorázová naprostá náhrada použitých technologií, tento přístup podnikům umožňují migrovat k IP postupně. Dále Genesys 7.2 těsně integruje IP s klíčovými moduly produktové řady Genesys. Tím je například modul Genesys Voice Platform (GVP–IP), který podporuje hlasové samoobslužné systémy včetně aplikací pro video a hlas. Modul Open Media umožňuje firmám uplatnit pokročilé funkce směrování včetně směrování do jakékoli zákaznické aplikace jako web, fax, sms, e-mail, chat, video a správa workflow.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.