facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Genesys 7.2 uveden na trh

Genesys_Meeting_625.jpgGenesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, představuje Genesys 7.2 – novou verzi softwarové sady pro kontaktní centra. Ta je nyní vzhledem k potřebám nově vznikajících IP kontaktních center mnohem škálovatelnější, vysoce spolehlivá a disponuje maximálním zabezpečením. Díky využití technologií otevřeného IP a SIP protokolu (Session Initiation Protocol) může Genesys 7.2 podporovat až 30 tisíce operátorů najednou.

Genesys 7.2 je jediným řešením pro IP kontaktní centra, které kompletně využívá otevřenou architekturu pro podporu prakticky každé hardwarové nebo softwarové platformy od kteréhokoli dodavatele. Genesys 7.2 také podporuje kombinaci prostředí IP, TDM i hybridních systémů, při zachování podpory platforem různých dodavatelů. Na rozdíl od starších architektur, kde je nutná jednorázová naprostá náhrada použitých technologií, tento přístup podnikům umožňují migrovat k IP postupně. Dále Genesys 7.2 těsně integruje IP s klíčovými moduly produktové řady Genesys. Tím je například modul Genesys Voice Platform (GVP–IP), který podporuje hlasové samoobslužné systémy včetně aplikací pro video a hlas. Modul Open Media umožňuje firmám uplatnit pokročilé funkce směrování včetně směrování do jakékoli zákaznické aplikace jako web, fax, sms, e-mail, chat, video a správa workflow.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.