Aktuality -> IT společnost - 19. 6. 2007

Fujitsu Siemens má nového marketingového ředitele

Michal_Lichner_725.jpgNovým marketingovým ředitelem Fujitsu Siemens Computers pro oblast střední a východní Evropy (CEE) se stal Michal Lichner (32). Jeho hlavní úlohou bude spoluvytvářet marketingovou strategii v rámci CEE regionu, podpořit a koordinovat komunikační aktivity jednotlivých krajin, upevnit obchodní produktovou strategii a posilovat růst a profitabilitu společnosti. Michal Lichner posledních šest let působil v IT & Telco marketingu. Ve společnosti Dell zodpovídal za produktové portfolio pro německý a rakouský trh a ve společnosti Ericsson Enteprise Slovakia pracoval v oblasti firemní marketingové komunikace. Úspěšně absolvoval postgraduální marketingové studium (CIMA-B, NIMA-B) a magisterské studium na Univerzitě Komenského v Bratislavě.

 
  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.