Aktuality -> Analýzy - 8. 1. 2008

Firmy používají pro testování živá data

Průzkum společnosti Compuware a organizace Ponemon Institute ukázal, že drtivá většina firem používá při vývoji a testování aplikací skutečná data o zákaznících a riskuje tak zneužití důležitých informací. Zpráva Test Data Insecurity: The Unseen Crisis uvádí, že 64 procent zkoumaných evropských společností používá pro testování aplikací během jejich vývoje reálná data o zákaznících namísto smyšlených. Ze společností, které používají data o zákaznících, pak 63 procent pracuje se zákaznickými složkami a 45 procent se seznamy zákazníků. Mezi příklady živých dat často patří informace o zaměstnancích a prodejcích, čísla bankovních účtů zákazníků, čísla kreditních karet, čísla sociálního pojištění a další kreditní, debetní a platební informace.



Firmy předpokládají, že testovací data jsou imunní vůči narušení soukromí, protože testování probíhá mimo produkční prostředí, ale právě tato prostředí jsou méně bezpečná. Testovací data se mohou odkrýt pro celou řadu neautorizovaných přístupů, jako např. pro testery, konzultanty, partnery a najatý personál. Podle průzkumu navíc 42 procent dotázaných firem používá na testování aplikací externí firmy a 60 procent s nimi sdílí živá data. Zpráva rovněž uvádí, že polovina firem, které používají skutečná data o zákaznících pro testovací účely, nedělá potřebné kroky pro jejich ochranu. Mezi další důležitá zjištění patří:

  • 35 procent respondentů neví, zda během testování nedošlo ke zneužití dat;
  • 17 procent respondentů nechrání živá data používaná při vývoji softwaru;
  • 45 procent respondentů uvedlo, že se živá data, která byla použita při testování nebo během vývoje, ztratila nebo byla ukradena;
  • 7 procent respondentů neví, kdo byl zodpovědný za zabezpečení testovacích dat, 25 procent se domnívá, že zodpovědnost nese vývojářská organizace, a 21 procent uvedlo, že za data byla zodpovědná obchodní jednotka, která vývoj zadala.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?