- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Fenix ve Spáleném Poříčí
Zpracovávání agend, souvisejících s činností města Spáleného Poříčí, podporuje již od roku 2001 informační systém Fenix z produkce Asseco Solutions. V letošním roce město zásadním způsobem rozšířilo rozsah systému, takže nadále bude pokrývat veškerou jeho agendu a podstatným způsobem zefektivní komunikaci mezi úřadem a občany i firmami. První agendy začali pracovníci města zpracovávat v systému Fenix již v roce 2001. Do té doby zde pracovali v různých DOSovských systémech, které však během doby přestávaly stačit požadavkům, spojeným s agendou i nárokům na komunikaci. Proto, v souladu s pokynem okresního úřadu, byl pro město v roce 2001 pořízen nový systém – Fenix.
V průběhu následujících devíti let však opět nároky na systém a jeho šíři postupně stoupaly a v letošním roce došlo na zásadní rozšíření jeho funkcionality. Důvodem rozhodnutí dokoupit další části, které systém Fenix nabízí, byl kromě jiného požadavek na zavedení elektronické spisové služby. V současné době probíhá ve Spáleném Poříčí poslední fáze implementace. K implementaci patří instalace systému, poté následuje školení pro budoucí uživatele, pak vzdálená správa systémů a samozřejmě operativní řešení dotazů a požadavků ze strany zákazníka.
Po dokončení implementace zde budou k dispozici moduly ePodatelna, Vestavěný oběh dokumentů, Rozpočet, Účetnictví a výkaznictví, Kniha došlých faktur, Kniha daňových dokladů, Pokladna, Pohledávky, Majetek, Matrika a Registr obyvatel. Bude též běžné propojení systému s datovými schránkami a také bude podstatně operativnější práce s jednacími čísly, samozřejmostí bude podpora exportů do PDF a MS Office.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Formulář pro přidání akce