- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Fenix ve Spáleném Poříčí
Zpracovávání agend, souvisejících s činností města Spáleného Poříčí, podporuje již od roku 2001 informační systém Fenix z produkce Asseco Solutions. V letošním roce město zásadním způsobem rozšířilo rozsah systému, takže nadále bude pokrývat veškerou jeho agendu a podstatným způsobem zefektivní komunikaci mezi úřadem a občany i firmami. První agendy začali pracovníci města zpracovávat v systému Fenix již v roce 2001. Do té doby zde pracovali v různých DOSovských systémech, které však během doby přestávaly stačit požadavkům, spojeným s agendou i nárokům na komunikaci. Proto, v souladu s pokynem okresního úřadu, byl pro město v roce 2001 pořízen nový systém – Fenix.


V průběhu následujících devíti let však opět nároky na systém a jeho šíři postupně stoupaly a v letošním roce došlo na zásadní rozšíření jeho funkcionality. Důvodem rozhodnutí dokoupit další části, které systém Fenix nabízí, byl kromě jiného požadavek na zavedení elektronické spisové služby. V současné době probíhá ve Spáleném Poříčí poslední fáze implementace. K implementaci patří instalace systému, poté následuje školení pro budoucí uživatele, pak vzdálená správa systémů a samozřejmě operativní řešení dotazů a požadavků ze strany zákazníka.
Po dokončení implementace zde budou k dispozici moduly ePodatelna, Vestavěný oběh dokumentů, Rozpočet, Účetnictví a výkaznictví, Kniha došlých faktur, Kniha daňových dokladů, Pokladna, Pohledávky, Majetek, Matrika a Registr obyvatel. Bude též běžné propojení systému s datovými schránkami a také bude podstatně operativnější práce s jednacími čísly, samozřejmostí bude podpora exportů do PDF a MS Office.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |