eWay-CRM spolupracuje se systémem Emailkampane.cz

Společnost eWay Systém a firma Commerce Media, která na českém trhu provozuje službu Emailkampane.cz, se rozhodly spojit síly a nabídnout ucelený systém pro správu a vyhodnocení e-mailových kampaní. eWay-CRM je systém pro řízení vztahů se zákazníky. Společnosti si v něm evidují seznamy svých klientů, partnerů, dodavatelů a velmi často využívají funkce pro segmentaci. Řadí si je do různých kategorií, aby k nim měly lepší přístup. Zároveň sledují i příchozí poptávky (=obchodní případy) a jejich vývoj. To vše je pak možné využít pro e-mailové kampaně. Propojení se systémem Emailkampane.cz přináší důležitou zpětnou vazbu, která je zasílána zpět do eWay-CRM. Díky tomu se uživatel dozví informace o tom, zda jeho e-mail byl či nebyl doručen, zda si ho člověk přečetl či na něj reagoval. To vše za kampaň jako celek či za konkrétní osobu.



K dispozici jsou i pokročilé reporty, které data z Emailkampane.cz přehledně zobrazují. Marketingoví manažeři se kupříkladu dozvědí, z jakého důvodu se lidé ohlašují nebo které dny si jejich zprávy nejčastěji čtou.

 
  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme. 

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.