facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Emailový marketing Mailkit v nové verzi

Dne 9. února 2010 byla spuštěna nová verze nástroje pro emailový marketing Mailkit 1.6, která opět vychází z doporučení a návrhů jejích uživatelů. Celý tým vývojářů aplikace Mailkit se nyní soustředil na zpřehlednění a rozšíření reportů, analyzujících účinnost emailových kampaní. Mailkit je komplexní aplikace pro přehlednou správu internetových marketingových kampaní. Při provozování emailingu však nejde jen o pouhé hromadné rozesílání zpráv, ale především jde o důkladnou analýzu účinnosti takovýchto sdělení.



Vývojáři se zaměřili především na rychlost aplikace. Reporty se staly více interaktivními, práce s nimi byla zrychlena, zjednodušena a zpřehledněna.

  • Výrazně se zvýšila rychlost načítání reportů a zkrátil se interval, ve kterém se přehledy aktualizují.
  • Zařazena byla možnost detailního výběru období, za které se zobrazují reporty, prostřednictvím kalendáře.
  • Podrobné interaktivní mapy, zobrazující geografické zacílení kampaní na úrovni kontinentů, států i jednotlivých krajů.
  • Umožněn snadný a rychlý export libovolných statistik do Excelu.
  • Vylepšen a zpřehledněn systém jednotlivých záložek, pro přepínání mezi základními statistikami, reakcemi i příjemci

Zároveň Mailkit 1.6 přináší opět nepatrná vylepšení uživatelského rozhraní a uživatelé, používající funkci podmíněného doručení, zcela jistě ocení jeho rozšíření o možnost práce s aktuálním datem.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.