facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Emailový marketing Mailkit v nové verzi

Dne 9. února 2010 byla spuštěna nová verze nástroje pro emailový marketing Mailkit 1.6, která opět vychází z doporučení a návrhů jejích uživatelů. Celý tým vývojářů aplikace Mailkit se nyní soustředil na zpřehlednění a rozšíření reportů, analyzujících účinnost emailových kampaní. Mailkit je komplexní aplikace pro přehlednou správu internetových marketingových kampaní. Při provozování emailingu však nejde jen o pouhé hromadné rozesílání zpráv, ale především jde o důkladnou analýzu účinnosti takovýchto sdělení.



Vývojáři se zaměřili především na rychlost aplikace. Reporty se staly více interaktivními, práce s nimi byla zrychlena, zjednodušena a zpřehledněna.

  • Výrazně se zvýšila rychlost načítání reportů a zkrátil se interval, ve kterém se přehledy aktualizují.
  • Zařazena byla možnost detailního výběru období, za které se zobrazují reporty, prostřednictvím kalendáře.
  • Podrobné interaktivní mapy, zobrazující geografické zacílení kampaní na úrovni kontinentů, států i jednotlivých krajů.
  • Umožněn snadný a rychlý export libovolných statistik do Excelu.
  • Vylepšen a zpřehledněn systém jednotlivých záložek, pro přepínání mezi základními statistikami, reakcemi i příjemci

Zároveň Mailkit 1.6 přináší opět nepatrná vylepšení uživatelského rozhraní a uživatelé, používající funkci podmíněného doručení, zcela jistě ocení jeho rozšíření o možnost práce s aktuálním datem.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.