Emailový marketing Mailkit v nové verzi

Dne 9. února 2010 byla spuštěna nová verze nástroje pro emailový marketing Mailkit 1.6, která opět vychází z doporučení a návrhů jejích uživatelů. Celý tým vývojářů aplikace Mailkit se nyní soustředil na zpřehlednění a rozšíření reportů, analyzujících účinnost emailových kampaní. Mailkit je komplexní aplikace pro přehlednou správu internetových marketingových kampaní. Při provozování emailingu však nejde jen o pouhé hromadné rozesílání zpráv, ale především jde o důkladnou analýzu účinnosti takovýchto sdělení.



Vývojáři se zaměřili především na rychlost aplikace. Reporty se staly více interaktivními, práce s nimi byla zrychlena, zjednodušena a zpřehledněna.

  • Výrazně se zvýšila rychlost načítání reportů a zkrátil se interval, ve kterém se přehledy aktualizují.
  • Zařazena byla možnost detailního výběru období, za které se zobrazují reporty, prostřednictvím kalendáře.
  • Podrobné interaktivní mapy, zobrazující geografické zacílení kampaní na úrovni kontinentů, států i jednotlivých krajů.
  • Umožněn snadný a rychlý export libovolných statistik do Excelu.
  • Vylepšen a zpřehledněn systém jednotlivých záložek, pro přepínání mezi základními statistikami, reakcemi i příjemci

Zároveň Mailkit 1.6 přináší opět nepatrná vylepšení uživatelského rozhraní a uživatelé, používající funkci podmíněného doručení, zcela jistě ocení jeho rozšíření o možnost práce s aktuálním datem.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.