- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Mall.cz nasadil řešení na bázi SAP HANA
Společnost Netretail Holding provozující e-shop Mall.cz implementovala řešení založené na platformě SAP HANA. Jednalo se o rozšíření tzv. manažerských kokpitů, které umožňuje udržet přehled o logistice, zobrazit v reálném čase například informace o rozpracovaných zásilkách či produktivitě zaměstnanců. Projekt vedla společnost Sabris.


E-shop Mall.cz ve špičkách expeduje ze všech svých skladů zákazníkům více než 70 tisíc kusů zboží a přibližně stejný počet je do skladů dodán. „V prostředí retailu jsou dnes všichni rychlí nebo mrtví,“ prohlásil mimo jiné Eduard Míka, člen správní rady Netretail Holding, při příležitosti SAP Fora 2014. Důvodem pro nasazení nového řešení přitom bylo právě zrychlení odezvy, která u původního systému běžně překračovala deset sekund. „Poutník na Sahaře nemusí přemýšlet, jestli potřebuje vodu. Stejně tak pro nás byla nová podoba manažerských kokpitů naprostou nutností. Nebýt spolupráce se společností Sabris a nasazení platformy SAP HANA, byl by výkon naší logistiky podstatně nižší,“ pokračoval Eduard Míka.
Mall.cz eviduje každé zboží na úroveň jednotlivého kusu. Převedení manažerských kokpitů na platformu SAP HANA umožňuje zobrazit v reálném čase například informace o rozpracovaných zásilkách či produktivitě jednotlivých zaměstnanců. Manažerské kokpity zobrazují také kritické hodnoty napříč celým procesem, umožňují sledovat například počet jednokusových a vícekusových zakázek, časové sloty dopravců a celou řadu dalších údajů. V případě jakýchkoli problémů tak mohou manažeři okamžitě zasáhnout. V současné době využívá Mall.cz manažerské kokpity postavené na technologii SAP od nejnižší manažerské úrovně. Projekt byl realizován během čtyř měsíců. Mall.cz zaznamenal za uplynulý fiskální rok 40% meziroční růst a v příštím období plánuje navýšení tržeb o 50 %.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |