Aktuality -> IT Projekty - 1. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Dormer Pramet spustil nový e-commerce portál pro B2B prodej a podporu zákazníků

Dormer PrametVýrobce obráběcích nástrojů Dormer Pramet spustil nový e-commerce portál na platformě SAP Commerce Cloud. Nový portál pro B2B prodej a podporu zákazníků, který realizovala společnost ACTUM Digital, by měl zvýšit kvalitu online služeb pro desítky tisíc zákazníků Dormer Pramet v celkem 70 zemích po celém světě.



K vybudování nového e-commerce portálu přiměl společnost Dormer Pramet zejména rostoucí zájem zákazníků o online nakupování a přístup k důležitým informacím od výrobce. Jde například o doporučení nástrojů pro obrábění, které pomáhá zvolit nákladově nejefektivnější řešení, návody na použití nástrojů a jejich správné nastavení nebo o ceny a skladovou dostupnost v reálném čase.

„Náš první neúspěšný pokus o online portál nás stál tři roky života, ale poučili jsme se a nyní se nám podařilo celý projekt realizovat během devíti měsíců. Vnímáme to jako investici do naší obchodní strategie a jsme si vědomi toho, že jde o nekončící proces, protože svět se mění a je potřeba na to reagovat,“ říká Marek Černý, IT ředitel výrobní společnosti Dormer Pramet.

Dodavatel nového řešení, společnost ACTUM Digital, nahradil stávající e-shop cloudovým řešením na platformě SAP Commerce Cloud. „Během návrhu a implementace jsme se přednostně zaměřili na rychlé uvedení do provozu. Kvůli tomu jsme projekt rozdělili na dvě fáze. V první fázi jsme spustili portál v osmi zemích a následně jsme přidali zbývající. Rozvoj portálu bude pokračovat, protože zákazník se rozhodl pro řešení umožňující nepřetržitý a agilní rozvoj,“ říká Michal Fedorko, Division Delivery Manager ze společnosti ACTUM Digital. V tuto chvíli už portál funguje v České republice, na Slovensku a Ukrajině, v Maďarsku, Rumunsku, Polsku, Německu a Turecku. Do března 2022 dojde k zapojení ostatních zemí.

„V současné době jsme svědky velké konzumerizace B2B segmentu. Lidé i zde totiž oprávněně očekávají podobný zážitek, na jaký jsou zvyklí z B2C. Zároveň v B2B roste strategická důležitost poskytování služeb s přidanou hodnotou na úkor pouhého prodeje produktů,“ říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR, a dodává: „Tento projekt potvrdil důležitost dvou trendů, a sice správného načasování a odbornosti. Nejde totiž jen o implementaci technického řešení, ale i o výběr vhodného partnera, který zákazníka úspěšně provede celým procesem.“


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?