facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 1. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Dormer Pramet spustil nový e-commerce portál pro B2B prodej a podporu zákazníků

Dormer PrametVýrobce obráběcích nástrojů Dormer Pramet spustil nový e-commerce portál na platformě SAP Commerce Cloud. Nový portál pro B2B prodej a podporu zákazníků, který realizovala společnost ACTUM Digital, by měl zvýšit kvalitu online služeb pro desítky tisíc zákazníků Dormer Pramet v celkem 70 zemích po celém světě.



K vybudování nového e-commerce portálu přiměl společnost Dormer Pramet zejména rostoucí zájem zákazníků o online nakupování a přístup k důležitým informacím od výrobce. Jde například o doporučení nástrojů pro obrábění, které pomáhá zvolit nákladově nejefektivnější řešení, návody na použití nástrojů a jejich správné nastavení nebo o ceny a skladovou dostupnost v reálném čase.

„Náš první neúspěšný pokus o online portál nás stál tři roky života, ale poučili jsme se a nyní se nám podařilo celý projekt realizovat během devíti měsíců. Vnímáme to jako investici do naší obchodní strategie a jsme si vědomi toho, že jde o nekončící proces, protože svět se mění a je potřeba na to reagovat,“ říká Marek Černý, IT ředitel výrobní společnosti Dormer Pramet.

Dodavatel nového řešení, společnost ACTUM Digital, nahradil stávající e-shop cloudovým řešením na platformě SAP Commerce Cloud. „Během návrhu a implementace jsme se přednostně zaměřili na rychlé uvedení do provozu. Kvůli tomu jsme projekt rozdělili na dvě fáze. V první fázi jsme spustili portál v osmi zemích a následně jsme přidali zbývající. Rozvoj portálu bude pokračovat, protože zákazník se rozhodl pro řešení umožňující nepřetržitý a agilní rozvoj,“ říká Michal Fedorko, Division Delivery Manager ze společnosti ACTUM Digital. V tuto chvíli už portál funguje v České republice, na Slovensku a Ukrajině, v Maďarsku, Rumunsku, Polsku, Německu a Turecku. Do března 2022 dojde k zapojení ostatních zemí.

„V současné době jsme svědky velké konzumerizace B2B segmentu. Lidé i zde totiž oprávněně očekávají podobný zážitek, na jaký jsou zvyklí z B2C. Zároveň v B2B roste strategická důležitost poskytování služeb s přidanou hodnotou na úkor pouhého prodeje produktů,“ říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR, a dodává: „Tento projekt potvrdil důležitost dvou trendů, a sice správného načasování a odbornosti. Nejde totiž jen o implementaci technického řešení, ale i o výběr vhodného partnera, který zákazníka úspěšně provede celým procesem.“


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.