- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Dormer Pramet spustil nový e-commerce portál pro B2B prodej a podporu zákazníků
Výrobce obráběcích nástrojů Dormer Pramet spustil nový e-commerce portál na platformě SAP Commerce Cloud. Nový portál pro B2B prodej a podporu zákazníků, který realizovala společnost ACTUM Digital, by měl zvýšit kvalitu online služeb pro desítky tisíc zákazníků Dormer Pramet v celkem 70 zemích po celém světě.


K vybudování nového e-commerce portálu přiměl společnost Dormer Pramet zejména rostoucí zájem zákazníků o online nakupování a přístup k důležitým informacím od výrobce. Jde například o doporučení nástrojů pro obrábění, které pomáhá zvolit nákladově nejefektivnější řešení, návody na použití nástrojů a jejich správné nastavení nebo o ceny a skladovou dostupnost v reálném čase.
„Náš první neúspěšný pokus o online portál nás stál tři roky života, ale poučili jsme se a nyní se nám podařilo celý projekt realizovat během devíti měsíců. Vnímáme to jako investici do naší obchodní strategie a jsme si vědomi toho, že jde o nekončící proces, protože svět se mění a je potřeba na to reagovat,“ říká Marek Černý, IT ředitel výrobní společnosti Dormer Pramet.
Dodavatel nového řešení, společnost ACTUM Digital, nahradil stávající e-shop cloudovým řešením na platformě SAP Commerce Cloud. „Během návrhu a implementace jsme se přednostně zaměřili na rychlé uvedení do provozu. Kvůli tomu jsme projekt rozdělili na dvě fáze. V první fázi jsme spustili portál v osmi zemích a následně jsme přidali zbývající. Rozvoj portálu bude pokračovat, protože zákazník se rozhodl pro řešení umožňující nepřetržitý a agilní rozvoj,“ říká Michal Fedorko, Division Delivery Manager ze společnosti ACTUM Digital. V tuto chvíli už portál funguje v České republice, na Slovensku a Ukrajině, v Maďarsku, Rumunsku, Polsku, Německu a Turecku. Do března 2022 dojde k zapojení ostatních zemí.
„V současné době jsme svědky velké konzumerizace B2B segmentu. Lidé i zde totiž oprávněně očekávají podobný zážitek, na jaký jsou zvyklí z B2C. Zároveň v B2B roste strategická důležitost poskytování služeb s přidanou hodnotou na úkor pouhého prodeje produktů,“ říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR, a dodává: „Tento projekt potvrdil důležitost dvou trendů, a sice správného načasování a odbornosti. Nejde totiž jen o implementaci technického řešení, ale i o výběr vhodného partnera, který zákazníka úspěšně provede celým procesem.“
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |