Další generace otevřeného podnikového systému

SUSE_LED_10_629.jpgSpolečnost Novell oznámila celosvětovou dostupnost další generace otevřeného podnikového systému SUSE Linux Enterprise 10. Produktovou řadu SUSE Linux Enterprise 10 společnosti Novell tvoří systémy SUSE Linux Enterprise Server a SUSE Linux Enterprise Desktop, jež představují bezpečnou a spolehlivou platformu pro podnikové pracovní stanice i datová centra. Srovnatelnou nabídku řešení podnikové třídy v současné době nemá žádný jiný dodavatel Linuxu. Systém SUSE Linux Enterprise 10 bude Novell prezentovat na konferenci a výstavě LinuxWorld, která se koná od 15. do 17. srpna v San Franciscu.

Novell u verze SUSE Linux Enterprise 10 podstatně zjednodušil cenový model pro podnikové zákazníky. Předplatné systému SUSE Linux Enterprise Server je nyní k dispozici ve dvou formách – pro počítače mainframe a pro ostatní servery. Navíc si zákazníci mohou vybrat mezi základní, standardní a prioritní podporou. Cena předplatného začíná od 349 dolarů na server a za virtuální servery se neúčtuje žádný příplatek. S novým cenovým modelem mohou zákazníci ušetřit až 1 000 dolarů proti podobnému předplatnému na systém Red Hat pro běžný server (non-mainframe). Předplatné systému SUSE Linux Enterprise Desktop je k dispozici za doporučenou cenu 50 dolarů na zařízení ročně nebo 125 dolarů na tři roky. V ceně předplatného je zahrnuto 90 dní instalační asistence a aktualizace produktu po celou dobu trvání smlouvy.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.