Contract Management pro systém SAP

Contr629.jpgIXTENT integruje certifikované ECM řešení Contract Management od společnosti OpenText pro klienty SAP. Open Text je autorizován pro mnoho kategorií ECM řešení určených pro systémy SAP. Mezi novinky dodávané společností IXTENT (partner Open Textu) patří řešení pro kompozitní aplikace Open Text Contract Management (verze 1.0). Toto řešení poskytuje možnost současně nahlížet do všech smluvních dokumentů a dat ze systému SAP. Propojení umožňuje společnostem používající SAP redukovat časovou náročnost procesů, zvyšovat konzistentnost rozhodovacích procesů ve shodě s firemními předpisy a legislativou.

Sdružené aplikace SAP xApps propojují webové služby a data z různých systémů, jejichž architektura je založena na kompozitních nástrojích jako je SAP Composite Application Framework (SAP CAF) na platformě SAP NetWeaver. Řešení OpenText Contract Management je založeno na výhodách této platformy. Použitím nového řešení Contract Management pro SAP mohou současně pracující uživatelé pracovat s dokumenty napříč odděleními podle svých rolí a smlouvy ukládat, centrálně a transparentně k nim přistupovat, a to vše při práci v systému SAP. Řešení respektuje celý životní cyklus smlouvy a plnohodnotně poskytuje integrovanou funkcionalitu pro zainteresované oblasti ve společnosti – jako jsou sales a account management, interní sales support, administrace smluv (právní oddělení) aj.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.