- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Cleverlance vytvořila komunikační portál
pro internetové uživatele Vodafone Park
Společnost Cleverlance Enterprise Solutions společně s telekomunikačním operátorem Vodafone vytvořila komunikační portál pro internetové uživatele Vodafone Park, jehož cílem je přenést prostředí mobilních telefonů i na internet, a to včetně jejich obsahu. Vodafone Park integruje služby, jako jsou přehledy hovorů, evidence SMS/MMS či mobilní kontakty. Tento základ rozvíjí Vodafone ve spolupráci s Cleverlance do sociální sítě pro komunikaci uživatelů mobilních služeb mezi sebou. Nabízí možnost se propojit se svými přáteli, spolužáky, kolegy i rodinami. Uživatelé zároveň mají možnost si v komunitním portálovém řešení sestavit svoji vlastní pracovní plochu složenou z různých služeb a informačních zdrojů, které si vybírají z katalogu aplikací. Mezi ně patří například personalizované zpravodajství, počasí s možností zasílání sms, přehledy nově nabízených/poptávaných nemovitostí nebo další gadgets (miniaplikace) umožňující sdílení či zobrazování obsahu od jiných uživatelů nebo z jiných sociálních sítí.


Portál s vlastnostmi komunitních sítí se opírá o produkt vyvinutý společností Cleverlance s názvem Cleverlance Community Platform. Podporuje otevřené standardy Google Gadgets a Open Social API a umožňuje Vodafonu dlouhodobě těžit ze široké škály webových aplikací – gadgets, nástrojů a systémů, které na bázi těchto standardů ve světě vznikají.
Řešení Cleverlance umožňuje zároveň integrovat do komunikačního portálu řešení a systémy třetích stran. Nabízí se tak pro ně široké spektrum služeb a funkcí komunitního portálu prostřednictvím otevřeného aplikačního rozhraní. Třetí strany tak mohou přímo oslovovat komunitu svými aplikacemi uvnitř portálového řešení a mají též možnost využít telekomunikačních služeb mobilního operátora, které jsou součástí aplikačního rozhraní.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |