Aktuality -> IT Projekty - 1. 8. 2014

Cleverlance dodala České spořitelně mobilní aplikaci pro korporátní klientelu

Zákazníci České spořitelny mohou využívat novou mobilní aplikaci Business 24 Mobilní banka, kterou pro platformy iOS a Android vyvinula společnost Cleverlance Enterprise Solutions. Řešení určené pro korporátní klientelu je ke stažení na AppStore a Google Play.



Česká spořitelna aplikací podle svých slov reaguje na sílící trend, kdy vedoucí pracovníci požadují větší podporu mobility „Specialisté z Cleverlance splnili naše očekávání a navázali tak úspěšně na předchozí spolupráci na mobilním bankovnictví pro retailovou klientelu SERVIS 24 Mobilní banka. Již v pilotním provozu se ukázalo, že největším přínosem pro management společností je aktuální přehled operací na účtu a možnost připodepisování transakcí v chytrých telefonech,“ uvedla manažerka projektu Ivana Bärová, z České spořitelny.

 

Aplikace je dostupná ve dvou „módech“. Ve veřejně přístupné zóně poskytuje vyhledávání poboček a bankomatů České spořitelny, infolinku a blokaci karet a také přístup na linku Business 24. Uživatelé, kteří se zaregistrují, pak mají širší možnosti, jako například synchronizaci šablon příjemců s internetbankingem a zejména možnost připodepisovat transakce v plně funkčním transakčním úložišti. To jim dovoluje nechat si připravit dávky plateb předem a později je připodepsat prostřednictvím svého mobilu odkudkoliv. Tato funkce byla doposud k dispozici pouze v internetovém bankovnictví pro firemní klientelu. Mezi další možnosti patří například zadání hromadné platby, odeslání platby v cizí měně, zadání příkazu k inkasu apod.

 

Aplikace Business 24 Mobilní banka podporuje více zařízení na jednoho uživatele. Její zabezpečené je kromě standardů pro mobilní aplikace navíc zajištěno využitím víceúrovňové ochrany, klientskými certifikáty nebo detekcí nestandartního nastavení operačního systému.

 

foto: aplikace Business 24 Mobilní banka, Google Play