- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Chytré televizory drží krok s trendy zábavy a volného času
Společnost TCL Electronics, jeden ze tří hlavních světových hráčů v odvětví výroby televizorů, a institut CSA (Consumer Science & Analytics) se zaměřily na vztahy mezi Evropany a jejich televizory. S blížícím se novým rokem se tento výzkum zaměřil na to, jak Evropané využívají televizory ve svých domovech.


Do výzkumu bylo zařazeno 3 083 Evropanů. Alespoň jeden televizor vlastní 97 % domácností. 87 % dotázaných uvedlo, že sleduje televizi alespoň jednou denně. Například třetina Britů má ale televizor zapnutý téměř nepřetržitě. Britové také mají doma nejvíce televizorů (v průměru 2,1) ve srovnání s dalšími zeměmi, kde domácnosti mají průměrně 1,7 televizorů.
Během lockdownu a dalších restrikcí způsobených současnou epidemiologickou situací získává televizor stále více na své důležitosti v běžném životě a stal se skutečným hráčem na poli zábavy. Až polovina Evropanů předpokládá, že bude sledovat televizi mnohem více než v předchozím roce.
Obývací pokoj zůstává preferovaným místem pro sledování televize (80 %), následuje ložnice (10 %) a kuchyně (8 %). Zajímavostí je, že 6 % dotázaných označilo televizor jako virtuální rodinný krb, kde se schází celá rodina.
Chytré televize oslovují především lidi mladší 35 let. 60 % Evropanů má chytrou televizi, v segmentu pod 35 let je to 72 % mladých lidí, kteří tyto televizory volí pro funkce, které ji umožňují lépe využívat televizi pro sledování pořadů streamovacích služeb (70 %) a možnosti individuálního sledování pořadů v režimu catch-up TV a VOD (40 %). Za zmínku stojí, že téměř třetina Angličanů a Francouzů sdílí obsah ze svých chytrých telefonů na obrazovkách televizorů, což dokládá rostoucí propojování odlišných zařízení.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |