- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Chytré televizory drží krok s trendy zábavy a volného času
Společnost TCL Electronics, jeden ze tří hlavních světových hráčů v odvětví výroby televizorů, a institut CSA (Consumer Science & Analytics) se zaměřily na vztahy mezi Evropany a jejich televizory. S blížícím se novým rokem se tento výzkum zaměřil na to, jak Evropané využívají televizory ve svých domovech.

Do výzkumu bylo zařazeno 3 083 Evropanů. Alespoň jeden televizor vlastní 97 % domácností. 87 % dotázaných uvedlo, že sleduje televizi alespoň jednou denně. Například třetina Britů má ale televizor zapnutý téměř nepřetržitě. Britové také mají doma nejvíce televizorů (v průměru 2,1) ve srovnání s dalšími zeměmi, kde domácnosti mají průměrně 1,7 televizorů.
Během lockdownu a dalších restrikcí způsobených současnou epidemiologickou situací získává televizor stále více na své důležitosti v běžném životě a stal se skutečným hráčem na poli zábavy. Až polovina Evropanů předpokládá, že bude sledovat televizi mnohem více než v předchozím roce.
Obývací pokoj zůstává preferovaným místem pro sledování televize (80 %), následuje ložnice (10 %) a kuchyně (8 %). Zajímavostí je, že 6 % dotázaných označilo televizor jako virtuální rodinný krb, kde se schází celá rodina.
Chytré televize oslovují především lidi mladší 35 let. 60 % Evropanů má chytrou televizi, v segmentu pod 35 let je to 72 % mladých lidí, kteří tyto televizory volí pro funkce, které ji umožňují lépe využívat televizi pro sledování pořadů streamovacích služeb (70 %) a možnosti individuálního sledování pořadů v režimu catch-up TV a VOD (40 %). Za zmínku stojí, že téměř třetina Angličanů a Francouzů sdílí obsah ze svých chytrých telefonů na obrazovkách televizorů, což dokládá rostoucí propojování odlišných zařízení.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce









