České Radiokomunikace spouštějí novou verzi služby Media Cloud

České Radiokomunikace (ČRa) spouštějí novou verzi svého produktu Media Cloud. Tato cloudová služba je již od počátku koncipovaná jako komplexní řešení pro zpracování, ukládání a spolehlivé doručení videoobsahu pro web, mobilní zařízení, Smart TV i HbbTV. Mezi potenciální zákazníky patří veškeré subjekty, které řeší potřebu doručit videoobsah svým uživatelům na celou řadu koncových zařízení. Může se jednat jak o kompletní zajištění živých přenosů ze zasedání a konferencí, tak i zpracování a doručení živého vysílání nebo obsahu na vyžádání.



V další vývojové fázi Media Cloudu, která je plánovaná na podzim 2015, bude přidána plná kontrola nad zobrazovaným obsahem prostřednictvím systému pro management obsahu, dále systém pro ochranu obsahu, řešení pro jeho zpoplatnění a také detailní informace o chování koncových uživatelů služby. Nedílnou součástí celého řešení bude i možnost dodání aplikačního ekosystému pro koncová zařízení.

 

Služba je navržena tak, aby pokrývala specifické nároky majitelů videoobsahu. K tomu výrazně napomáhá vlastní CDN infrastruktura ČRa, která byla spuštěna v loňském roce. Umožňuje např. odolat nárazovému náporu uživatelů při mimořádných situacích (sportovní a online přenosy) anebo zajistit vysokou kvalitu videa i jeho snadné ukládání v neomezeném množství. Atraktivitu Media Cloudu dále zvyšuje flexibilita spojená s možností cloudových služeb využívat je pouze ve chvíli, kdy to zákazník skutečně potřebuje. Některé ze služeb Media Cloudu již nyní využívá například TV Prima, TV Nova nebo TV Óčko.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.