Aktuality -> IT Business - 14. 11. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Capgemini Česká republika má nového Country Managera

Bernd BugelnigSpo­leč­nost Cap­gem­i­ni jme­no­va­la Bernda Bugelniga do role Country Man­ag­era Cap­gem­i­ni Česká repub­li­ka. Do své nové role Bernd při­chá­zí z pozice Country Managera spo­leč­nos­ti Capgemini v Rakousku, kde vedl řadu projektů v různých odvět­vích zaměřených na technologickou transformaci, z nichž některé byly úspěšně realizovány i v České republice. Přichází tak do prostředí, které je mu dobře známé.



„Jsem rád, že mám příležitost podílet se na rozvoji digitální budoucnosti České republiky,“ řekl Bernd Bugelnig a dodal: „Těším se, že budu moci nabídnout českým firmám nové služby v oblasti obchodní a technologické transformace, zejména řešení na míru pro inteligentní automatizaci a veřejný cloud, a také jim pomoci urychlit snižování uhlíkové stopy a využít generativní umělou inteligenci k řešení jejich obchodních výzev.“

Bernd nastoupil do společnosti Capgemini v roce 2000. Strávil zde více než 20 let a zastával různé vedoucí funkce v Rakousku. Kromě toho pracoval pro klienty a realizoval projekty v zemích střední a východní Evropy, například na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině a na Ukrajině.

Před kariérou v Capgemini byl Bernd v letech 1991 až 2000 manaže­rem v poradenské společnosti Ernst & Young Consulting. Svou kariéru zahájil v roce 1988 ve společnosti Philips Data Systems.

Bernd Bugelnig pochází z rakouských Korutan a vystudoval informatiku na Technické univerzitě ve Vídni.


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.