Aktuality -> IT Business - 14. 11. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Capgemini Česká republika má nového Country Managera

Bernd BugelnigSpo­leč­nost Cap­gem­i­ni jme­no­va­la Bernda Bugelniga do role Country Man­ag­era Cap­gem­i­ni Česká repub­li­ka. Do své nové role Bernd při­chá­zí z pozice Country Managera spo­leč­nos­ti Capgemini v Rakousku, kde vedl řadu projektů v různých odvět­vích zaměřených na technologickou transformaci, z nichž některé byly úspěšně realizovány i v České republice. Přichází tak do prostředí, které je mu dobře známé.



„Jsem rád, že mám příležitost podílet se na rozvoji digitální budoucnosti České republiky,“ řekl Bernd Bugelnig a dodal: „Těším se, že budu moci nabídnout českým firmám nové služby v oblasti obchodní a technologické transformace, zejména řešení na míru pro inteligentní automatizaci a veřejný cloud, a také jim pomoci urychlit snižování uhlíkové stopy a využít generativní umělou inteligenci k řešení jejich obchodních výzev.“

Bernd nastoupil do společnosti Capgemini v roce 2000. Strávil zde více než 20 let a zastával různé vedoucí funkce v Rakousku. Kromě toho pracoval pro klienty a realizoval projekty v zemích střední a východní Evropy, například na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Bosně a Hercegovině a na Ukrajině.

Před kariérou v Capgemini byl Bernd v letech 1991 až 2000 manaže­rem v poradenské společnosti Ernst & Young Consulting. Svou kariéru zahájil v roce 1988 ve společnosti Philips Data Systems.

Bernd Bugelnig pochází z rakouských Korutan a vystudoval informatiku na Technické univerzitě ve Vídni.


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.