facebook LinkedIN LinkedIN - follow

CA mění způsob označování svých řešení

CA_names_705.jpgSpolečnost CA přestane v následujících 12-18 měsících používat různé značky v názvech svých řešení (jako např. eTrust, Unicenter, Endevor, FileSurf) a zamění je pouze za značku CA. Unicenter Service Desk se například bude jmenovat CA Service Desk a eTrust Access Control bude CA Access Control. Na základě průzkumu, který ukázal, že značka CA je výrazně silnější než všechny ostatní doposud používané, se společnost rozhodla názvy všech svých řešení zjednodušit a sjednotit právě pomocí "CA". K přejmenování dojde v několika fázích v návaznosti na přirozený životní cyklus řešení.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.