CA mění způsob označování svých řešení

CA_names_705.jpgSpolečnost CA přestane v následujících 12-18 měsících používat různé značky v názvech svých řešení (jako např. eTrust, Unicenter, Endevor, FileSurf) a zamění je pouze za značku CA. Unicenter Service Desk se například bude jmenovat CA Service Desk a eTrust Access Control bude CA Access Control. Na základě průzkumu, který ukázal, že značka CA je výrazně silnější než všechny ostatní doposud používané, se společnost rozhodla názvy všech svých řešení zjednodušit a sjednotit právě pomocí "CA". K přejmenování dojde v několika fázích v návaznosti na přirozený životní cyklus řešení.

 
  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

  

- PR -

Finanční sektor mezi regulacemi, technologiemi a digitalizací

V aktuálním vydání IT Systems se věnujeme otázkám digitalizace v různých odvětvích, ale nejvíce prostoru dostala tentokrát oblast, ve které obíhají peníze. Finanční sektor totiž prochází hlubokými změnami, včetně rostoucích požadavků legislativy a zavádění nových nezbytně nutných technologií. Požádali jsme proto několik expertů z dané oblasti, aby nám digitální transformaci finančního sektoru pomohli zmapovat.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   prosinec - 2025   
Po Út St Čt So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234
567891011
RSS kanál