facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 8. 2. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Botanique Hotel Prague nasadil cloudový informační systém

BotaniqueBotanique Hotel Prague, lifestylový hotel v centru Prahy, nasadil cloudový informační systém Infor EzRMS. Vedení hotelu tak získalo centralizované řešení pro řízení hotelu, které mu usnadní standardizovat hotelové procesy, nabízí konzistentní pohled na ziskovost a potenciální obrat a s pomocí algoritmů umělé inteligence umožňuje optimalizovat cenové nabídky. Jakmile skončí restrikce v důsledku pandemie, bude hotel připraven ihned využít všechny příležitosti na trhu.



Řešení Infor bylo implementováno v důsledku odchodu hotelu od známého řetězce, následného rebrandingu a analýzy nové pozice na trhu. Hlavními důvody volby Infor EzRMS byly integrované algoritmy umělé inteligence (AI) schopné rozpoznat různé modely chování na trhu a podle toho optimalizovat cenové nabídky. Inteligentní softwarové řešení pomáhá maximalizovat celkové výnosy a ziskovost. Infor EzRMS poskytuje ucelený pohled na nejrůznější segmenty a prodejní kanály na trhu prostřednictvím specificky zaměřených dashboardů, které podporují tým Botanique Hotel Prague v rozhodování o co nejefektivnějších strategiích.

Infor EzRMS je komplexní software pro řízení obratu schopný pokrýt všechny aspekty hotelového podnikání. Software mj. automaticky kalkuluje predikci poptávky po hotelových pokojích a doporučuje nejvhodnější prodejní strategie.

„Když jsme dokončili náš rebranding a představili se na trhu jako nezávislý hotel v Praze, uvědomili jsme si, že potřebujeme nástroj k řízení obratu ve formě uceleného řešení, jež by pokrylo různé segmenty trhu,“ řekl Tomáš Nesvorný, generální ředitel Botanique Hotel Prague. „Centralizovaný pohled Infor EzRMS nám poskytuje možnost sledovat všechny segmenty, takže jakmile skončí restrikce v důsledku pandemie COVID, budeme dokonale připraveni ihned využít všech příležitostí na rostoucím trhu.“

„Hotely po celé Evropě si uvědomují, že v období návratu do normálního provozu bude řízení obratu klíčovým procesem, ke kterému potřebují efektivní nástroje“, řekl Wolfgang Emperger, viceprezident pro řešení Infor Hospitality. „Vedle příprav vlastní hotelové infrastruktury proto mnoho z nich inovuje řešení predikce poptávky a dynamické cenotvorby. Z tohoto pohledu je pro nás spolupráce s týmem Botanique Hotel Prague velmi zajímavá a pevně věříme, že do budoucna i velmi úspěšná.“


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?