Aktuality -> IT Business - 16. 1. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

BiQ Group kupuje brněnský PUXdesign

Tomáš HložánekSoučástí technologické skupiny BiQ Group se nově stává brněnská vývojářská firma PUXdesign, která se specializuje na webové technolo­gie, především zakázkový vývoj webových aplikací, klientských portálů a e-shopů. Celková valuace PUXdesignu dosáhla 100 milionů korun, výše akvizice se tedy pohybuje ve vyšších desítkách milionů korun za většinový podíl. Obrat firmy v roce 2022 činil 65 milionů, což byl oproti předchozímu roku nárůst o 25 %.



PUXdesign se za 18 let své existence vyvinul z designové firmy po fullservice e-commerce agenturu s více než padesáti zaměstnanci. Zákazníky za dobu svého působení nasbíral po celé Evropě. V současnosti se profiluje na optimalizaci českých a zahraničních webových platforem pro B2B a B2C klienty. Kromě toho se zaměřuje na technologicky složitější řešení rychlých prezentačních webů pro globální zákazníky.

PUXdesign

„Do BiQ Group vstupujeme s očekáváním, že pomůže naší firmě k dalšímu růstu zejména prostřednictvím velkých klientů. Společně se chceme posunout také na západní trhy, k čemuž je potřeba další významná profesionalizace i znalost tamního byznysového prostředí,“ říká k akvizici Tomáš Hložánek, zakladatel a CEO společnosti PUXdesign.

„S PUXdesignem jsme si po všech stránkách sedli a jsme rádi, že se stávají součástí naší skupiny. Věřím, že dokážeme poskytnout kvalitní zázemí, zavedení potřebných procesů a tím i podporu pro co nejrychlejší růst dceřiných společností,“ dodává Marcel Červený, CEO BiQ Group.

Marcel Červený
Marcel Červený

V úvodu Tomáš Hložánek, zakladatel a CEO společnosti PUXdesign.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.