facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 13. 4. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Avaya nově nabízí své cloudové řešení pro kontaktní centra i v ČR

Společnost Avaya rozšířila dostupnost svého řešení kontaktního centra Avaya OneCloud CCaaS do čtyřiceti zemí včetně České republiky. Avaya OneCloud CCaaS je klíčovou součástí platformy Avaya OneCloud rozšířené o umělou inteligenci, která zahrnuje řešení pro spolupráci, jednotnou komunikaci a řešení komunikační platformy formou služby s OneCloud UCaaS a OneCloud CPaaS.



Podle IDC až 84 % spotřebitelů považuje pozitivní zákaznickou zkušenost za stejně důležitou jako produkt nebo službu a 92 % uvádí, že zákaznická zkušenost má velký vliv na budoucí rozhodnutí o nákupu. Avaya OneCloud CCaaS umožňuje formovat a vytvářet takovou pozitivní zkušenost díky širšímu využití digitální komunikace v kombinaci s vlastnostmi a prostředky dostupnými v prostředí cloudu. Mezi ty patří flexibilita, efektivita a okamžité zavádění inovací na základě momentální potřeby, které umožňují analýzu obsahu komunikace a zjišťování potřeb zákazníka v reálném čase, což zvyšuje rychlost a agilitu každé interakce se zákazníkem, ať už si zvolí jakýkoli způsob komunikace.

V kombinaci Avaya OneCloud CPaaS s Avaya OneCloud CCaaS lze modulárně skládat řešení kontaktního centra s dalšími systémy. Tento přístup umožňuje podnikům využívat další předem připravené aplikace k rozšíření stávajících možností kontaktního centra, nebo integrovat své vlastní aplikace k vytváření jedinečných řešení pro splnění konkrétních, individuálních potřeb.

Avaya OneCloud CCaaS umožňuje:

  • Propojit digitální kontaktní body na celé cestě zákazníka – od e-mailu, zpráv, chatu a sociálních sítí včetně možnosti integrovat další komunikační kanály prostřednictvím konceptu Bring Your Own Channel (BYOC)
  • Propojovat zákazníky s těmi nejvhodnějšími zaměstnanci na základě daných pravidel, interního a externího kontextu a požadovaných výsledků
  • Zlepšovat pracovní podmínky zaměstnanců pomocí přizpůsobitelného, moderního pracovního prostředí, které přináší pohledy na zákazníka z různých aplikací a systémů na jedno místo
  • Být o krok napřed před každou interakcí se zákazníky díky předpovídání jejich potřeb a proaktivní zapojování zákazníků díky aktivnímu využití informací ze stávající i předchozí komunikace
  • Rychle a snadno přidávat další cloudové technologie