- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Avaya nově nabízí své cloudové řešení pro kontaktní centra i v ČR
Společnost Avaya rozšířila dostupnost svého řešení kontaktního centra Avaya OneCloud CCaaS do čtyřiceti zemí včetně České republiky. Avaya OneCloud CCaaS je klíčovou součástí platformy Avaya OneCloud rozšířené o umělou inteligenci, která zahrnuje řešení pro spolupráci, jednotnou komunikaci a řešení komunikační platformy formou služby s OneCloud UCaaS a OneCloud CPaaS.


Podle IDC až 84 % spotřebitelů považuje pozitivní zákaznickou zkušenost za stejně důležitou jako produkt nebo službu a 92 % uvádí, že zákaznická zkušenost má velký vliv na budoucí rozhodnutí o nákupu. Avaya OneCloud CCaaS umožňuje formovat a vytvářet takovou pozitivní zkušenost díky širšímu využití digitální komunikace v kombinaci s vlastnostmi a prostředky dostupnými v prostředí cloudu. Mezi ty patří flexibilita, efektivita a okamžité zavádění inovací na základě momentální potřeby, které umožňují analýzu obsahu komunikace a zjišťování potřeb zákazníka v reálném čase, což zvyšuje rychlost a agilitu každé interakce se zákazníkem, ať už si zvolí jakýkoli způsob komunikace.
V kombinaci Avaya OneCloud CPaaS s Avaya OneCloud CCaaS lze modulárně skládat řešení kontaktního centra s dalšími systémy. Tento přístup umožňuje podnikům využívat další předem připravené aplikace k rozšíření stávajících možností kontaktního centra, nebo integrovat své vlastní aplikace k vytváření jedinečných řešení pro splnění konkrétních, individuálních potřeb.
Avaya OneCloud CCaaS umožňuje:
- Propojit digitální kontaktní body na celé cestě zákazníka – od e-mailu, zpráv, chatu a sociálních sítí včetně možnosti integrovat další komunikační kanály prostřednictvím konceptu Bring Your Own Channel (BYOC)
- Propojovat zákazníky s těmi nejvhodnějšími zaměstnanci na základě daných pravidel, interního a externího kontextu a požadovaných výsledků
- Zlepšovat pracovní podmínky zaměstnanců pomocí přizpůsobitelného, moderního pracovního prostředí, které přináší pohledy na zákazníka z různých aplikací a systémů na jedno místo
- Být o krok napřed před každou interakcí se zákazníky díky předpovídání jejich potřeb a proaktivní zapojování zákazníků díky aktivnímu využití informací ze stávající i předchozí komunikace
- Rychle a snadno přidávat další cloudové technologie
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |