Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 13. 4. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Avaya nově nabízí své cloudové řešení pro kontaktní centra i v ČR

Společnost Avaya rozšířila dostupnost svého řešení kontaktního centra Avaya OneCloud CCaaS do čtyřiceti zemí včetně České republiky. Avaya OneCloud CCaaS je klíčovou součástí platformy Avaya OneCloud rozšířené o umělou inteligenci, která zahrnuje řešení pro spolupráci, jednotnou komunikaci a řešení komunikační platformy formou služby s OneCloud UCaaS a OneCloud CPaaS.



Podle IDC až 84 % spotřebitelů považuje pozitivní zákaznickou zkušenost za stejně důležitou jako produkt nebo službu a 92 % uvádí, že zákaznická zkušenost má velký vliv na budoucí rozhodnutí o nákupu. Avaya OneCloud CCaaS umožňuje formovat a vytvářet takovou pozitivní zkušenost díky širšímu využití digitální komunikace v kombinaci s vlastnostmi a prostředky dostupnými v prostředí cloudu. Mezi ty patří flexibilita, efektivita a okamžité zavádění inovací na základě momentální potřeby, které umožňují analýzu obsahu komunikace a zjišťování potřeb zákazníka v reálném čase, což zvyšuje rychlost a agilitu každé interakce se zákazníkem, ať už si zvolí jakýkoli způsob komunikace.

V kombinaci Avaya OneCloud CPaaS s Avaya OneCloud CCaaS lze modulárně skládat řešení kontaktního centra s dalšími systémy. Tento přístup umožňuje podnikům využívat další předem připravené aplikace k rozšíření stávajících možností kontaktního centra, nebo integrovat své vlastní aplikace k vytváření jedinečných řešení pro splnění konkrétních, individuálních potřeb.

Avaya OneCloud CCaaS umožňuje:

  • Propojit digitální kontaktní body na celé cestě zákazníka – od e-mailu, zpráv, chatu a sociálních sítí včetně možnosti integrovat další komunikační kanály prostřednictvím konceptu Bring Your Own Channel (BYOC)
  • Propojovat zákazníky s těmi nejvhodnějšími zaměstnanci na základě daných pravidel, interního a externího kontextu a požadovaných výsledků
  • Zlepšovat pracovní podmínky zaměstnanců pomocí přizpůsobitelného, moderního pracovního prostředí, které přináší pohledy na zákazníka z různých aplikací a systémů na jedno místo
  • Být o krok napřed před každou interakcí se zákazníky díky předpovídání jejich potřeb a proaktivní zapojování zákazníků díky aktivnímu využití informací ze stávající i předchozí komunikace
  • Rychle a snadno přidávat další cloudové technologie

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.