Aktuality -> IT Projekty - 24. 8. 2011

Automatické zpracování platebních příkazů

pro Raiffeisenbank

Ness Technologies oznámil dokončení vývoje softwarového řešení pro Raiffeisenbank. Systém na bázi produktu Captiva InputAccel od společnosti EMC podporuje proces zpracování ručně vyplněných platebních příkazů a třídění veškeré došlé pošty do datových schránek. Mezi hlavní přínosy implementované technologie OCR patří zrychlení a zefektivnění procesu na zpracování ručně vyplněných platebních příkazů z více než 110 poboček. Neméně podstatnou je také funkcionalita, která umožňuje automatické třídění velkého množství pošty doručené denně do datových schránek.Softwarové řešení nahrazuje manuální práci s fyzickými dokumenty jejich zpracováním v elektronické podobě. Papírový dokument pracovník banky převede do elektronické verze přímo v místě vyplnění a platební příkaz je automaticky zaslán k dalšímu zpracování na back office pracoviště.



K rozpoznání ručně psaného textu v polích a tabulkách a k identifikaci typu dokumentu je použita technologie EMC Dispatcher for InputAccel, rozšířená o nadstavbu pro kontrolu business pravidel a integraci s bankovními systémy. Skenování a přenos dokumentu zajišťuje software EMC Captiva eInput. Celé řešení zastřešuje digitalizační řetězec EMC Captiva InputAccel.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.