facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 27. 9. 2006

AutoCont zahájil projekt pro ÚKZÚZ

potraviny_639.jpgSpolečnost AutoCont CZ zahájila projekt „Dodávka a vývoj softwaru pro systémovou integraci aplikací“ pro Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský v rámci programu Transition Facility: Řešení nedostatků v oblasti bezpečnosti potravin – zlepšení systému včasného varování pro potraviny /RASFF/. Tento projekt, zaměřený na podporu a kontrolu potravinové bezpečnosti a důvěry spotřebitelů prostřednictvím zlepšení systému RASFF (Rapid Alert System for Food and Feed - Systém včasného varování pro potraviny a krmiva), byl zahájen 15. srpna 2006.

Projekt je podporován Evropskou Unií, kde konsorcium dodavatelů s hlavním dodavatelem AutoCont CZ realizuje 8 odborných modulů, zastřešených systémovou integrací. Na projektu pracuje devět týmů, jejichž úkolem je zabezpečit provázanost dat, zajistit možnost publikování výsledků prostřednictvím portálu, technologicky umožnit snadné definice formulářů pro komunikaci uvnitř ústavu i s externími subjekty. Projekt končí 15. listopadu roku 2007, následuje půlroční garanční provoz.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.