Ataccama uvádí Data Quality Center

Společnost Ataccama oznamuje uvedení nové verze produktu Ataccama Data Quality Center 5 (DQC). Ataccama DQC je nástroj pro komplexní řízení datové kvality. Verze 5 přináší celou řadu nových vlastností a vylepšení. Mezi nejdůležitější patří jednodušší použití nástroje pro začínající uživatele, rozšíření možností analýzy dat a paralelní unifikace. Výrazně vylepšené grafické rozhraní nové verze umožňuje ještě efektivnější práci uživatelů. Ti mohou nyní využívat interaktivní validace kódu a konfigurace či testování výrazů, regulárních výrazů a patternů. Součástí aplikace je i připravená sada komentovaných příkladů obohacená o doprovodná videa.



Pokročilých funkcionalit mohou uživatelé využít i při prvotní analýze dat (tzv. profilingu). Jedná se především o frekvenční analýzu masek, histogram četnosti skupin, možnost zobrazení detailu vstupních záznamů (drill-down) a export výstupů do XML a HTML. Optimalizované jádro DQC umožňuje při profilování dosáhnout špičkového výkonu v řádu milionů záznamů za minutu.

 

Paralelní unifikace umožňuje souběh dávkového zpracování s konkurenčně přicházejícími online požadavky. Pro zajištění kontinuity poskytování služeb je důležitá možnost výměny referenčních dat, aniž by došlo k přerušení běhu provozu serveru.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.