Aplikace Freelo na řízení projektů prošla velkou aktualizací

Česká aplikace Freelo, kterou pro týmovou spolupráci a řízení projektů používá po roce a půl provozu již 6666 uživatelů, prošla rozsáhlou aktualizací. Velký páteční update patří k zatím nejvýznamnějším krokům k vylepšení celé aplikace od jejího spuštění v listopadu 2015. Freelo se tak stává všestranným nástrojem podporujícím týmovou spolupráci, komunikaci mezi kolegy a vylepšování produktivity práce napříč obory.



„Jednoduchost je pro nás od samého začátku na prvním místě, ať už jde o aplikaci samotnou, web, blog, nebo o zákaznickou podporu“ říká Karel Dytrych, jeden ze tří zakladatelů Freela. „Velký update proto také zahrnuje například zautomatizování nezáživné pracovní rutiny - možnost zadávání opakovaných úkolů, vytváření šablon a checklistů, dále také vizualizaci úkolů v přehledném kalendáři nebo kanban boardu. Výrazným vylepšením prošla celá práce s úkoly, rychlost aplikace i její mobilní zobrazení,“ doplňuje.

Zmíněnými zlepšováky ale výčet novinek v rámci updatu nekončí. Webové stránky Freela jsou nyní dostupné také v angličtině i slovenštině a praktické využití aplikace přehledně dokreslují obsáhlé případové studie klientů FotoŠkoda, Sanasport či Eshop-rychle.cz.

„Pokračujeme také v budování aktivní komunity kolem naší aplikace, proto jsme před pár dny založili facebookovou skupinu a Slack kanál Freelo Community. Díky těmto místům chceme našim uživatelům poskytnout potřebný prostor k debatám, sdílení zkušeností, praktických tipů a užitečného know-how z ranku týmové spolupráce,“ prozrazuje dále Dytrych.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?