facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Aplikace Dayswaps pro plánování směn

DayswapsSpolečnost Dayswaps uvedla na trh stejnojmennou aplikaci pro plánování, výměny a exporty směn v podniku. Plánování směn je činnost nezáživná, nepříliš oblíbená, leč nezbytná. Dayswaps umožňuje manažerům vytvořit měsíční plán směn na pár kliknutí, přičemž vezme v potaz nejen časové preference zaměstnanců, ale i omezení vyplývající ze zákoníku práce.



Jak Dayswaps funguje v praxi? Prostřednictvím aplikace zaměstnanci předají své preference ohledně směn a manažer zadá kapacitní požadavky provozu. Stačí jeden klik a Dayswaps vypočítá optimální variantu. Při plánování přitom aplikace zohledňuje více než čtyři stovky podmínek. Hlídá například nároky kladené zákoníkem práce, preference zaměstnanců, jejich zkušenost, fond pracovní doby či rovnoměrné rozložení práce v týmu. Systém s členy daného týmu komunikuje automaticky a požadavky na změny v naplánovaných směnách přijme i přes facebookového chatbota. Zaměstnanci tak mají větší volnost a manažer pouze výměny schválí. Všechny směny ke konci měsíce dostane manažer v přehledném excel reportu.

Dayswaps

Dayswaps

„Postavili jsme produkt pro plánování směn na jeden klik. Dayswaps se neustále vyvíjí, každý týden má nová, větší či menší vylepšení. S naším růstem získá platforma rozšíření pro Smlouvy, Hiring, Finance,“ konstatují tvůrci aplikace Dayswaps Jakub Mynařík a Michal Čertický.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.