Aktualizace Windows Phone 7.5

přináší podporu češtiny, obchod s aplikacemi a další novinky

Společnost Microsoft zahájila ve spolupráci s jednotlivými mobilními operátory distribuci aktualizace Windows Phone 7.5 (kódové označení Mango), kterou obdrží bezplatně všichni vlastníci telefonů Windows Phone 7. Oproti starší verzi přináší přes 500 nových funkcí a vylepšení, mezi které patří například podpora češtiny, zpřístupnění obchodu s aplikacemi pro české uživatele nebo rychlejší prohlížení webu prostřednictvím integrovaného prohlížeče Internet Explorer 9. Distribuce na jednotlivé uživatele bude probíhat postupně během následujících několika týdnů. Většině zákazníků by měla být aktualizace k dispozici nejpozději do konce října letošního roku. O tom, že je update připraven, se uživatelé dozvědí prostřednictvím upozornění přímo na telefonu.



Díky aktualizaci Windows Phone 7.5 mohou čeští uživatelé telefonů Windows Phone 7 s angličtinou používat k psaní textů českou klávesnici (plně české prostředí je jen u nových telefonů). Nově mohou také nakupovat a stahovat aplikace přes obchod Marketplace, který v současné době obsahuje již téměř 80 aplikací od českých a více než 30 000 aplikací od zahraničních vývojářů.

 

Další novinkou v aktualizaci Windows Phone 7.5 je integrace služeb Twitter a LinkedIn, která umožňuje uživatelům zůstat v kontaktu se svým okolím i na cestách. Přibyla rovněž podpora webového úložiště SkyDrive, které nabízí 25 GB volného prostoru a umožňuje uživatelům přistupovat ke svým dokumentům a multimediálním souborům odkudkoliv. Spolu aktualizací přichází také česká verze programu Zune pro synchronizaci telefonu s počítačem nebo zpřístupnění služby Xbox LIVE.


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.