Aktivní telefonické bankovnictví v PS

MaxPhonePS644.jpgOd 1. listopadu 2006 budou mít klienti Poštovní spořitelny možnost používat další z řady kanálů elektronického bankovnictví. Poštovní spořitelna uvádí na trh službu aktivního telefonického bankovnictví, které nabídne další cestu, jak spravovat své finance 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Aktivní telefonní bankovnictví podstatně rozšíří stávající službu Max Phone PS. Zřízení inovovaného Max Phone PS bude zdarma a také měsíční poplatky za vedení služby budou nulové.

Na lince telefonního bankovnictví Poštovní spořitelny – Max Phone PS – najdou klienti širokou škálu služeb od klasických automatických, které již fungovaly dříve, po služby klientského poradce, jež zahrnují informace o stavu účtu, zadávání platebních příkazů, příkazy k úhradě do zahraničí, dobíjení kreditů a mnoho dalších. Při aktivním telefonickém bankovnictví je klient spojen s operátorem, který s nimi provede konkrétní požadovanou operaci. Služba je klientům k dispozici kdykoli, 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Pro přístup do služby klient zadává své identifikační číslo a několik znaků z PIN a hesla.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.