facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 4. 8. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Aktin implementuje informační systém K2

Společnost Aktin, která je předním českým výrobcem v oblasti proteinových doplňků a dalších fitness produktů, se rozhodla pro implementaci nového informačního systému. Pro pokrytí obchodních i výrobních procesů si Aktin vybral informační systém K2, který podpoří další rozvoj této rychle rostoucí společnosti.



„Vzhledem k tomu, že jako firma neustále rosteme, rozhodli jsme se, že se poohlédneme po informačním systému, který by s námi dokázal bez problémů nejen držet krok, ale náš rozvoj by i aktivně podporoval,“ popisuje motivaci ke změně Michal Hubík, CEO a spolumajitel společnosti Aktin, která disponuje skladovými halami o rozloze téměř 2 000 m2 a na trh mimo jiné dodává vlastní výrobky Aktin Whey Protein nebo Protein Bar, která se během pouhých 2 měsíců od uvedení na trh stala nejprodávanější proteinovou tyčinkou v Česku.

Volba Aktinu nakonec padla na Informační systém K2 především pro jeho robustní zpracování řízení výroby. „Oceňujeme ale také otevřenost celého systému, což nám poskytuje rozsáhlé možnosti při napojení specializovaných softwarů přes API,“ přiznává Hubík.

Po úvodní analýze, která zmapovala veškeré procesy ve společnosti Aktin, a nasazení mzdové části systému K2, došlo v červnu k napojení vlastního e-shopového řešení a zavedení modulu prodejky, která nově funguje v každé prodejně Aktinu. Zajímavostí je, že napojení K2 na e-shop, který tvoří důležitou součást jejich byznysu, zvládli v Aktinu realizovat vlastními silami jen s pomocí konzultací ze strany servisního týmu dodavatele.

„V následujících týdnech bude ještě nabíhat implementace výroby, která je poslední velkou částí zavádění K2 do struktury společnosti Aktin,“ dodává k průběhu implementace Aleš Písařík ze společnosti K2.

Foto: Aktin


 
  

- Inzerce -

Digitalizace zákaznické péče: jak vybrat nejlepší řešení kontaktního centra

GenesysDigitální bitva o zákazníky začala, neprohrajte ji. Pandemie totiž jasně ukázala, že digitalizace stabilizuje byznys i v nejistých dobách. Online sektor raketově rostl i během nejtvrdších lockdownů. Přesunula se tam i většina zákazníků.

  

- Inzerce -

PRŮZKUM: Češi odpracují na neplacených přesčasech více než hodinu denně

Čtyřdenní pracovní týden? V Česku zatím utopie. Lidem v kancelářských profesích nestačí na splnění úkolů ani pět dní. Polovina pracuje skoro šest dní týdně, aby práci stihla.