facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 4. 8. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Aktin implementuje informační systém K2

Společnost Aktin, která je předním českým výrobcem v oblasti proteinových doplňků a dalších fitness produktů, se rozhodla pro implementaci nového informačního systému. Pro pokrytí obchodních i výrobních procesů si Aktin vybral informační systém K2, který podpoří další rozvoj této rychle rostoucí společnosti.



„Vzhledem k tomu, že jako firma neustále rosteme, rozhodli jsme se, že se poohlédneme po informačním systému, který by s námi dokázal bez problémů nejen držet krok, ale náš rozvoj by i aktivně podporoval,“ popisuje motivaci ke změně Michal Hubík, CEO a spolumajitel společnosti Aktin, která disponuje skladovými halami o rozloze téměř 2 000 m2 a na trh mimo jiné dodává vlastní výrobky Aktin Whey Protein nebo Protein Bar, která se během pouhých 2 měsíců od uvedení na trh stala nejprodávanější proteinovou tyčinkou v Česku.

Volba Aktinu nakonec padla na Informační systém K2 především pro jeho robustní zpracování řízení výroby. „Oceňujeme ale také otevřenost celého systému, což nám poskytuje rozsáhlé možnosti při napojení specializovaných softwarů přes API,“ přiznává Hubík.

Po úvodní analýze, která zmapovala veškeré procesy ve společnosti Aktin, a nasazení mzdové části systému K2, došlo v červnu k napojení vlastního e-shopového řešení a zavedení modulu prodejky, která nově funguje v každé prodejně Aktinu. Zajímavostí je, že napojení K2 na e-shop, který tvoří důležitou součást jejich byznysu, zvládli v Aktinu realizovat vlastními silami jen s pomocí konzultací ze strany servisního týmu dodavatele.

„V následujících týdnech bude ještě nabíhat implementace výroby, která je poslední velkou částí zavádění K2 do struktury společnosti Aktin,“ dodává k průběhu implementace Aleš Písařík ze společnosti K2.

Foto: Aktin


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.