facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Adobe oznamuje dostupnost Acrobatu 8

acrobat_8_645.jpgSpolečnost Adobe Systems oznamuje okamžitou dostupnost softwaru Adobe Acrobat 8. Novinka poskytuje profesionálům v podnikové sféře novátorské nástroje pro spolehlivou komunikaci a spolupráci nezávisle od operačních systémů, aplikací a firewallů. Oznámena také byla okamžitá dostupnost bezplatné zkušební verze hostované služby Adobe Acrobat Connect, řešení pro webové konference a spolupráci, která nabízí stále dostupné osobní místnosti pro online schůzky. Acrobat Connect umožňuje okamžité připojení, aniž by uživatelé museli mít něco více než webový prohlížeč a všeobecné rozšířený software Flash Player.

Nově rozšířená rodina Acrobatu spolu s Acrobatem 8 urychlí podnikové činnosti a umožní uživatelům snadno spolupracovat v reálném čase. Acrobat 8 Professional pro Microsoft Windows a Mac OS X a Acrobat 8 Standard pro Windows jsou okamžitě dostupné v anglických, francouzských, německých a japonských verzích. Verze Acrobatu 8 Professional pro Mac OS X je ve formátu Universal Binary, který lze instalovat na počítače Macintosh založené na procesorech Intel i PowerPC. Acrobat 8 Professional je za 18 950 Kč, upgrade na Acrobat 8 Professional za 6 190 Kč, Acrobat 8 Standard za 11 850 Kč, upgrade za 3 910 Kč. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Očekává se, že Adobe Reader 8 bude dostupný počátkem prosince 2006.
Acrobat Connect je okamžitě dostupná k bezplatnému vyzkoušení až do konce roku 2006. Komerční uvedení služby Acrobat Connect, zpočátku v angličtině, se očekává v lednu 2007, za cenu předplatného 39 US dolarů za měsíc nebo 395 US dolarů za rok na jednu osobní místnost pro schůzky.
Adobe Creative Suite 2.3 Premium s Acrobat 8 Professional a Dreamweaver 8, bude dostupný od 8. listopadu 2006.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.