Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 18. 6. 2025 - redakce

Acronis Cyber Protect Cloud přidává funkce zálohování a archivace e-mailů v Microsoft 365

AcronisAcronis přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud další nové funkce. Vylepšení se týkají především oblasti elektronické pošty, když nabízejí přímé zálohování do prostředí Microsoft 365 a archivaci e-mailů v Microsoft 365. 



Přímé zálohování do úložiště Microsoft 365 je funkce, která umožňuje vysokofrekvenční zálohování aplikací a dat Microsoft 365 přímo do úložiště Microsoft 365 Backup Storage. Bezagentové řešení vytvořené pro MSP a využívající nativní rozhraní API zálohování společnosti Microsoft, umožňuje zálohování každých 10 minut a zajišťuje rychlou obnovu ve velkém měřítku. Díky přímému zálohování lze zjednodušit nasazení, minimalizovat ztrátu dat a rychleji obnovovat.

Archivace e-mailů pro Microsoft 365 umožňuje zjednodušit dodržování právních předpisů v oblasti elektronické pošty s využitím e-discovery pro klienty všech velikostí. Služba nabízí výkonné vyhledávání a uchovávání, přičemž zajišťuje rychlý, samoobslužný uživatelský přístup a připravenost na audit. Díky službě Email Archiving mohou nyní MSP poskytovat kompletní, nativně integrovanou ochranu, zabezpečení a správu dat pro Microsoft 365 prostřednictvím jediného rozhraní, spolu se zálohováním a obnovou, zabezpečením e-mailů a dalšími nástroji kybernetické bezpečnosti.

Archivace emailu

Archivace e-mailů pro Microsoft 365 je plně integrována do produktu Acronis Cyber Protect, což umožňuje centralizovanou správu zálohování, kybernetické bezpečnosti a archivace z jediného rozhraní – snižuje složitost a zároveň posiluje odolnost dat.
 
Mezi další novinky v rámci Acronis Cyber Protect Cloud patří: 
  • DR: Nové widgety pro monitorování na panelu Disaster Recovery poskytující přehled o stavu primárních serverů a serverů pro obnovu v reálném čase. Nové widgety usnadňují rychlou identifikaci a řešení problémů při sledování provozu. Zobrazují podrobné informace o počtu a stavu serverů v produkčním a testovacím režimu, stavu primárních serverů a nejnovějších upozorněních cloudových serverů roztříděných podle závažnosti.
  • RMM: Zjednodušené zpřístupnění vzdálené plochy – konfigurace přístupu ke vzdálené ploše v méně krocích díky novému kontextovému postupu, který konsoliduje informace na stejné obrazovce a umožňuje bezproblémové použití plánů a zahájení relací. Toto vylepšení zlepšuje práci při používání vzdálené plochy a zkracuje dobu řešení problémů.
  • EDR: Podpora pro pracovní zátěže systému Linux – Acronis EDR nyní rozšiřuje podporu na Linux a poskytuje komplexní detekci hrozeb a reakci na ně ve smíšených prostředích. Podezřelé soubory a procesy jsou mapovány na rámec MITRE ATT&CK, což umožňuje bezpečnostním týmům detekovat, vyšetřovat a odstraňovat hrozby v linuxových systémech. Počáteční podpora zahrnuje Ubuntu 22.04 a CentOS 7.x, plánují se i další linuxové distribuce.
„Nejnovější aktualizace MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud reaguje na klíčový význam elektronické pošty v dnešním podnikání," řekl Štěpán Bínek, manažer prodeje cloudových řešení Acronis ve společnosti ZEBRA SYSTEMS. „V mnoha případech slouží e-maily jako primární zdroj obchodních informací a dat a jejich ztráta by znamenala velké komplikace jak pro běžný provoz, tak pro plnění zákonných požadavků. Proto jsou služby pro spolehlivé zálohování, obnovu a archivaci elektronické pošty nezbytnou výbavou každého MSP poskytovatele.“

 
  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.