facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Acrobat XI s novými cloudovými službami

Společnost Adobe představuje nástroj Adobe Acrobat XI s cloud službami. Software, který je standardem pro formát PDF, je nyní vybaven kompletní PDF editací, exportem do aplikace Microsoft PowerPoint, schopnostmi ovládání dotykem pro tablety a nově integrovanými cloud službami včetně propracovaného uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign. O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.



S novými a vylepšenými funkcemi v aplikaci Adobe Acrobat XI mohou profesionálové nyní:

  • Upravovat PDF soubory, měnit odstavce obrázky a objekty klepnutím a přetažením pomocí nového intuitivního nástroje Upravit text a obrázky. Uspořádat a vizuálně sloučit vybraný obsah a více dokumentů do jednoho organizovaného PDF souboru při zachování integrity zdrojového souboru.
  • Urychlit schválení dokumentu a smlouvy uzavřené přes web pomocí integrované služby elektronického podpisu Adobe EchoSign. Zjednodušit tvorbu, distribuci a analýzu výsledků formulářů pomocí desktopové aplikace Adobe FormsCentral.
  • Pracovat s PDF soubory v Adobe Reader přizpůsobenému pro ovládání dotykem napříč tablety a smartphony pro komentování a přidávání připomínek, stejně jako vyplnění, podepsání a ukládání formulářů.
  • Ukládat PDF dokumenty jako PowerPoint, Word nebo Excel soubory nebo opakovaně použít části nebo celé PDF soubory jako dokumenty Microsoft Office a webové stránky bez nutnosti je znovu přepisovat nebo přeformátovávat.
  • Zlepšit ochranu všech souborů formátu PDF vytvořených z aplikace Microsoft PowerPoint, Word a Excel s cílem zabránit kopírování, úpravám nebo tisku bez oprávnění.

 

Odborníkům v oblasti IT umožňují nyní nové a vylepšené IT vlastnosti a funkce: 

  • Poskytovat Acrobat XI a Reader XI jako centrálně spravovanou, dotykovou a virtuální aplikaci s novou podporou pro Microsoft App-V prostřednictvím Citrix XenApp. 
  • Bezproblémově integrovat Adobe Acrobat XI s Microsoft Office a Microsoft SharePoint, což umožňuje uživatelům vykonat více práce s PDF v prostředí Office nebo SharePoint. 
  • Zefektivnit nasazení a údržbu s bezplatnými nástroji Adobe na podporu konfigurace a instalace, stejně jako rozšířenou podporu pro Microsoft SCCM/SCUP a Apple Remote Desktop. 
  • Pomáhat snížit riziko a chránit systémy a data přední bezpečnostní technologií, jako doplněk k frameworku Adobe PDF Whitelist, který umožňuje selektivní povolení JavaScriptu pro Windows i Mac OS. Snadno poskytovat vícekrokovou přípravu PDF souborů a bezpečnostní opatření pomocí Průvodce akcí pro zajištění organizační soudržnosti.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.