- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Acrobat XI s novými cloudovými službami
Společnost Adobe představuje nástroj Adobe Acrobat XI s cloud službami. Software, který je standardem pro formát PDF, je nyní vybaven kompletní PDF editací, exportem do aplikace Microsoft PowerPoint, schopnostmi ovládání dotykem pro tablety a nově integrovanými cloud službami včetně propracovaného uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign. O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.
S novými a vylepšenými funkcemi v aplikaci Adobe Acrobat XI mohou profesionálové nyní:
- Upravovat PDF soubory, měnit odstavce obrázky a objekty klepnutím a přetažením pomocí nového intuitivního nástroje Upravit text a obrázky. Uspořádat a vizuálně sloučit vybraný obsah a více dokumentů do jednoho organizovaného PDF souboru při zachování integrity zdrojového souboru.
- Urychlit schválení dokumentu a smlouvy uzavřené přes web pomocí integrované služby elektronického podpisu Adobe EchoSign. Zjednodušit tvorbu, distribuci a analýzu výsledků formulářů pomocí desktopové aplikace Adobe FormsCentral.
- Pracovat s PDF soubory v Adobe Reader přizpůsobenému pro ovládání dotykem napříč tablety a smartphony pro komentování a přidávání připomínek, stejně jako vyplnění, podepsání a ukládání formulářů.
- Ukládat PDF dokumenty jako PowerPoint, Word nebo Excel soubory nebo opakovaně použít části nebo celé PDF soubory jako dokumenty Microsoft Office a webové stránky bez nutnosti je znovu přepisovat nebo přeformátovávat.
- Zlepšit ochranu všech souborů formátu PDF vytvořených z aplikace Microsoft PowerPoint, Word a Excel s cílem zabránit kopírování, úpravám nebo tisku bez oprávnění.
Odborníkům v oblasti IT umožňují nyní nové a vylepšené IT vlastnosti a funkce:
- Poskytovat Acrobat XI a Reader XI jako centrálně spravovanou, dotykovou a virtuální aplikaci s novou podporou pro Microsoft App-V prostřednictvím Citrix XenApp.
- Bezproblémově integrovat Adobe Acrobat XI s Microsoft Office a Microsoft SharePoint, což umožňuje uživatelům vykonat více práce s PDF v prostředí Office nebo SharePoint.
- Zefektivnit nasazení a údržbu s bezplatnými nástroji Adobe na podporu konfigurace a instalace, stejně jako rozšířenou podporu pro Microsoft SCCM/SCUP a Apple Remote Desktop.
- Pomáhat snížit riziko a chránit systémy a data přední bezpečnostní technologií, jako doplněk k frameworku Adobe PDF Whitelist, který umožňuje selektivní povolení JavaScriptu pro Windows i Mac OS. Snadno poskytovat vícekrokovou přípravu PDF souborů a bezpečnostní opatření pomocí Průvodce akcí pro zajištění organizační soudržnosti.
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce