- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Acrobat XI s novými cloudovými službami
Společnost Adobe představuje nástroj Adobe Acrobat XI s cloud službami. Software, který je standardem pro formát PDF, je nyní vybaven kompletní PDF editací, exportem do aplikace Microsoft PowerPoint, schopnostmi ovládání dotykem pro tablety a nově integrovanými cloud službami včetně propracovaného uzavírání smluv přes web díky Adobe EchoSign. O tvorbu formulářů, shromažďování údajů a vytváření analýz se stará aplikace Adobe FormsCentral. Toto vydání zahrnuje následující produkty: Acrobat XI Pro, Acrobat XI Standard, Adobe Reader XI a nově integrované dokumentové služby Adobe FormsCentral a Adobe EchoSign.


S novými a vylepšenými funkcemi v aplikaci Adobe Acrobat XI mohou profesionálové nyní:
- Upravovat PDF soubory, měnit odstavce obrázky a objekty klepnutím a přetažením pomocí nového intuitivního nástroje Upravit text a obrázky. Uspořádat a vizuálně sloučit vybraný obsah a více dokumentů do jednoho organizovaného PDF souboru při zachování integrity zdrojového souboru.
- Urychlit schválení dokumentu a smlouvy uzavřené přes web pomocí integrované služby elektronického podpisu Adobe EchoSign. Zjednodušit tvorbu, distribuci a analýzu výsledků formulářů pomocí desktopové aplikace Adobe FormsCentral.
- Pracovat s PDF soubory v Adobe Reader přizpůsobenému pro ovládání dotykem napříč tablety a smartphony pro komentování a přidávání připomínek, stejně jako vyplnění, podepsání a ukládání formulářů.
- Ukládat PDF dokumenty jako PowerPoint, Word nebo Excel soubory nebo opakovaně použít části nebo celé PDF soubory jako dokumenty Microsoft Office a webové stránky bez nutnosti je znovu přepisovat nebo přeformátovávat.
- Zlepšit ochranu všech souborů formátu PDF vytvořených z aplikace Microsoft PowerPoint, Word a Excel s cílem zabránit kopírování, úpravám nebo tisku bez oprávnění.
Odborníkům v oblasti IT umožňují nyní nové a vylepšené IT vlastnosti a funkce:
- Poskytovat Acrobat XI a Reader XI jako centrálně spravovanou, dotykovou a virtuální aplikaci s novou podporou pro Microsoft App-V prostřednictvím Citrix XenApp.
- Bezproblémově integrovat Adobe Acrobat XI s Microsoft Office a Microsoft SharePoint, což umožňuje uživatelům vykonat více práce s PDF v prostředí Office nebo SharePoint.
- Zefektivnit nasazení a údržbu s bezplatnými nástroji Adobe na podporu konfigurace a instalace, stejně jako rozšířenou podporu pro Microsoft SCCM/SCUP a Apple Remote Desktop.
- Pomáhat snížit riziko a chránit systémy a data přední bezpečnostní technologií, jako doplněk k frameworku Adobe PDF Whitelist, který umožňuje selektivní povolení JavaScriptu pro Windows i Mac OS. Snadno poskytovat vícekrokovou přípravu PDF souborů a bezpečnostní opatření pomocí Průvodce akcí pro zajištění organizační soudržnosti.
Formulář pro přidání akce