- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 8. 12. 2006
Acrobat Connect pro webové konference
Společnost Adobe Systems oznámila dostupnost řady softwarových produktů Adobe Acrobat Connect pro bezprostřední komunikaci a spolupráci pomocí interaktivních webových konferencí v reálném čase. Na rozdíl od tradičních řešení pro webové konference umožňují produkty Acrobat Connect uživatelům zvolit jednoduché a snadno zapamatovatelné adresy pro jejich osobní online místnosti pro schůzky, které jsou pro ně jedinečné, podobně jako telefonní číslo nebo e-mailová adresa. Přístup do osobní místnosti pro schůzky je snadný a okamžitý, a vyžaduje jen webový prohlížeč a software Adobe Flash Player.

Řada produktů Acrobat Connect řeší požadavky online spolupráce od příležitostných po intenzivní uživatele webových konferencí. Základní úroveň hostované služby Acrobat Connect poskytne uživatelům základní nástroje pro spolupráci, jako je sdílení obrazovky, psaní na tabuli, chat, video konference a audio konference – s neomezeným využitím až pro 15 účastníků za jeden nízký měsíční poplatek. A navíc pomocí přístupu ze softwaru Acrobat 8 a Adobe Reader 8 stisknutím jednoho tlačítka „Zahájit schůzku“ mohou uživatelé spustit Acrobat Connect přímo z dokumentu a ihned na něm začít spolupracovat. Pro pokročilejší požadavky na webové konference a spolupráci je určené řešení Acrobat Connect Professional, vysoce rozšířitelné řešení pro široké nasazení v organizacích, nabízející rozsáhlé možnosti řízení schůzek a také výkonný systém záznamu zpráv. Pro online schůzky a události, včetně velkých schůzí až pro 2 500 účastníků, mohou společnosti zastihnout cílové posluchače prakticky kdykoli s použitím interaktivních multimédií, integrovaného telefonování a služby VoIP (Voice over Internet Protocol). Pod značkou Adobe Connect, dříve známou jako software Macromedia Breeze, jsou k dispozici také řešení pro rychlá školení a online akce. Hostovaná služba Acrobat Connect je nyní dostupná jako bezplatná zkušební verze až do konce tohoto kalendářního roku na adrese www.adobe.com/go/tryconnect.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
| 10.12. | Webinář: Marketing v Odoo: Vše na jednom místě |
Formulář pro přidání akce










