facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová služba SkyMail.io

E-maily, kalendáře, kontakty a úkoly

Společnosti České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments spouštějí novou e-mailovou službu SkyMail.io. Nová služba cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. SkyMail.io je služba, která na principu SaaS (Software jako služba) sdružuje „pod jednou střechou“ e-maily, kalendáře, kontakty a úkoly. Uživatel služby má vše uloženo v cloudu, takže mu stačí připojení na internet a může se přihlásit kdykoliv a kdekoliv prostřednictvím webového prohlížeče, mobilního telefonu či tabletu.



Ve srovnání s veřejnými e-maily poskytuje SkyMail.io e-mail pod vlastní doménou, dává možnost sdílet informace s jinými uživateli (s rodinou či s kolegy v práci, pokud jde například o kalendáře) a v neposlední řadě nabízí technické vymoženosti. Mezi ty patří dostupnost na všech mobilních zařízeních, automatická synchronizace, vysoká bezpečnost v podobě SSL a S/MIME šifrování, pokročilé antivirové ochrany, až 16 antispamových technik a automatického zálohování. Standardní kapacita prostoru je 25 GB pro každého uživatele.

 

Provozovatelem služby SkyMail.io je společnost Primoco Investments v alianci s Kerio Technologies, poskytovatelem softwarového řešení Kerio Connect a Českými Radiokomunikacemi a provozovatelem cloud platformy Smart Cloud.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.