Aktuality -> Analýzy - 4. 7. 2013

Chování zákazníků mobilních služeb

a preference v rámci mobilních aplikací

Společnost Citrix zveřejnila Citrix ByteMobile Mobile Analytics Report pro druhé čtvrtletí roku 2013. Tento report poskytuje hlubší pohled na vzorec chování zákazníků poskytovatelů mobilních služeb, využívání mobilních dat a vliv tohoto chování na sítě operátorů. V rámci druhého čtvrtletí se ukázalo, že mobilní audio, především hudba, se jeví jako nově vznikající kategorie v oblasti mobilních dat, která už nyní tvoří významný podíl celkového datového provozu. Z celkového objemu zvažovaného mobilního audia v rámci zmíněného období tvoří většinu provoz rádia přes internet.



Analýza dále ukázala, že zákazníci používají mobilní vyhledávání více než kdykoliv předtím. 97 % objemu dat v rámci mobilního vyhledávání je tvořeno třemi aplikacemi: Google, Yahoo a Bing.

 

Pokud jde o mobilní aplikace, 82 % objemu mobilních dat na iOS zařízeních tvoří Media Player, Safari, App Store a Facebook s tím, že Media Player generuje téměř polovinu. Tyto čtyři top aplikace generují také 52 % transakcí mobilních dat. eBay aplikace nyní generuje poměrně hodně mobilního provozu na to, aby se stala významným přispěvatelem v rámci množství mobilních dat a stala se první ecommerce aplikací, která překoná jednoprocentní hranici účetních transakcí v rámci mobilní aplikace. V souvislosti s mobilními daty roste i význam Facebooku, který od února 2012, kdy tvořil 1 % množství dat, tvoří nyní už 5 % objemu dat.

 

Google Maps celosvětově převládají, a to i v rámci Apple zařízení, u kterých jsou preferovanější aplikací než Apple Maps. Apple drží prvenství v Severní Americe, kdy Apple Maps využívá 63 % oproti 37 % využívajícím Google Maps. Google Maps ale dominují na všech ostatních kontinentech, největšího procenta dosahují v Asijsko-Pacifickém regionu, a to až 80 %.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.