facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 17. 4. 2013

27palcový kancelářský monitor Philips

Monitors & Displays Czech Republic uvedla na český a slovenský trh nový 27palcový monitor Philips 272P4QPJKEB. Monitor využívá nejnovější PLS Quad HD panel, který nabízí široké pozorovací úhly při rozlišení 2560 x 1440 pixelů. Proto je vhodný zejména pro práci s CAD-CAM aplikacemi a pro grafický design, kdy oceníte věrné podání barev sRGB a 8bitovou barevnou hloubku. Díky funkci MultiView mohou uživatelé současně připojit více zdrojů obsahu a sledovat jej vedle sebe na monitoru. Pro lepší spolupráci s kolegy a klienty má monitor zabudovanou webkameru i mikrofon.



Nový monitor je vybaven HDMI porty a dalšími možnostmi připojení, včetně vysokorychlostního rozhraní USB 3.0 či DisplayPortem, díky kterému ho můžete připojit k PC až 15metrovým kabelem s rychlostí přenosu dat 21,6 Gbps. DisplayPort umožňuje i řetězové zapojení více monitorů zároveň.

 

Monitor 272P4QPJKEB lze díky základně SmartErgoBase monitor snížit téměř až na úroveň pracovního stolu. Monitor je dále vybaven funkcí PowerSensor, která automaticky tlumí jas obrazu, jakmile se uživatel vzdálí. Tato funkce nejen snižuje náklady na energii až o 80 %, ale také prodlužuje životnost monitoru samotného.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.