České Radiokomunikace chrání data zákazníků

pomocí Smart Cloud Security

Společnost České Radiokomunikace zavedla novou řadu doplňkových bezpečnostních služeb pro své zákazníky. Smart Cloud Security dokáže garantovat ochranu citlivých informací a soulad s bezpečnostními standardy. Zákazníci Českých Radiokomunikací tak mohou mít nyní kompletní přehled o bezpečnosti svých systémů a chránit citlivá data šifrováním. Všechny procesy probíhají on-line s minimálním dopadem na výkonnost poskytované infrastruktury, takže uživatel dostává obvyklé služby, avšak s nejvyšší možnou ochranou.



Auditorský nástroj v prostředí Smart Cloud zákazníka informuje o tom, co se děje v jeho prostředí. Díky své komplexnosti jde v České republice o unikátní řešení bezpečnosti outsourcované IT infrastruktury. Nasazený systém monitoruje dodržování bezpečnostní politiky a v reálném čase shromažďuje a zpracovává data o událostech, výstrahách a bezpečnostních incidentech. Dále provádí analýzu těchto dat, upozorňuje na nestandardní procesy a možné bezpečnostní hrozby, poskytuje reporty a porovnává shodu se zákonnými či oborovými bezpečnostními předpisy a standardy.

 

Zákazník má trvale přístupné přehledy s kompletními informacemi o bezpečnosti svého prostředí a tuto bezpečnost je schopen kdykoli hodnověrně prokázat.  Systém navíc dodává podklady pro optimalizaci síťového provozu, konfiguraci virtuálních serverů, zavádění nových politik a nasazování aktualizací softwaru. Poskytuje nepřetržitou kontrolu nad chodem IT v kontextu s řízením podniku jako celku.

 

Nová služba je určena primárně pro zákazníky služby Smart Cloud, využít ji ale může každý zákazník Českých Radiokomunikací.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.