facebook LinkedIN LinkedIN - follow

VÚB implementovala řešení Cleverlance

cleverlance_petra_732.jpgSpolečnost Cleverlance Slovakia implementovala ve Všeobecné úverové bance v Bratislavě vlastní systém pro řízení zdrojů a požadavků na IT. V současnosti v bance končí pilotní provoz systému, který následně přejde do rutinního provozu. Řešení Cleverlance si banka vybrala v lednu tohoto roku na základě prezentace systému CIS a zkušeností Cleverlance v oblasti IT Governance projektů. Banka hledala systém pro řízení požadavků na IT s cílem podpořit proces optimalizace a konsolidace IT kapacit ve vztahu k obchodním cílům a prioritám. Systém dodaný Cleverlance podporuje řízení IT v oblasti požadavků banky na projekty v IT, v oblasti požadavků banky na údržbu aplikací, v případě urgentních změnových požadavků, sestavovaní obchodního obsahu releasů dodávek IT podle disponibilních zdrojů IT, v oblasti plánovaní kapacit IT a evidovaní jejich reálného využití ve vztahu k obchodním požadavkům a v neposlední řadě tento systém umožňuje flexibilní vytváření různých reportů v IT pro řízení a plánování kapacit.

Řešení CIS je realizované na platforme .NET a obsahuje více modulů s předdefinovanou funkcionalitou. Při specifikaci konkrétní implementace se analyzují procesy u daného zákazníka s využitím grafického prototypovacího nástroje Cleverlance Petra a je možné následně verifikovat pochopení očekávání zákazníka. Implementované řešení dovoluje sbírat požadavky obchodních oddělení na IT, které jsou nejdříve předkládané na schválení gestorům obchodních oddělení a až následně přicházejí na IT, přičemž tyto požadavky jsou přiřazované k obchodním prioritám. IT oddělení následně posuzuje jednotlivé požadavky vzhledem na nároky na lidské zdroje IT. IT oddělení společně se zadavateli interaktivně plánuje releasy dodávek tak, aby byly naplněny obchodní priority a zároveň byly efektivně využité kapacity IT. Obsah releasu a čerpání kapacit IT je při plánovaní vizualizované a je možné simulovat různé varianty obsahu. Po odsouhlasení obsahu jsou na realizaci přiřazené konkrétní kapacity z IT. Po dobu realizace jsou jednotlivé výkony IT evidované v systému a odsouhlasované manažery IT.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?