VÚB implementovala řešení Cleverlance

cleverlance_petra_732.jpgSpolečnost Cleverlance Slovakia implementovala ve Všeobecné úverové bance v Bratislavě vlastní systém pro řízení zdrojů a požadavků na IT. V současnosti v bance končí pilotní provoz systému, který následně přejde do rutinního provozu. Řešení Cleverlance si banka vybrala v lednu tohoto roku na základě prezentace systému CIS a zkušeností Cleverlance v oblasti IT Governance projektů. Banka hledala systém pro řízení požadavků na IT s cílem podpořit proces optimalizace a konsolidace IT kapacit ve vztahu k obchodním cílům a prioritám. Systém dodaný Cleverlance podporuje řízení IT v oblasti požadavků banky na projekty v IT, v oblasti požadavků banky na údržbu aplikací, v případě urgentních změnových požadavků, sestavovaní obchodního obsahu releasů dodávek IT podle disponibilních zdrojů IT, v oblasti plánovaní kapacit IT a evidovaní jejich reálného využití ve vztahu k obchodním požadavkům a v neposlední řadě tento systém umožňuje flexibilní vytváření různých reportů v IT pro řízení a plánování kapacit.

Řešení CIS je realizované na platforme .NET a obsahuje více modulů s předdefinovanou funkcionalitou. Při specifikaci konkrétní implementace se analyzují procesy u daného zákazníka s využitím grafického prototypovacího nástroje Cleverlance Petra a je možné následně verifikovat pochopení očekávání zákazníka. Implementované řešení dovoluje sbírat požadavky obchodních oddělení na IT, které jsou nejdříve předkládané na schválení gestorům obchodních oddělení a až následně přicházejí na IT, přičemž tyto požadavky jsou přiřazované k obchodním prioritám. IT oddělení následně posuzuje jednotlivé požadavky vzhledem na nároky na lidské zdroje IT. IT oddělení společně se zadavateli interaktivně plánuje releasy dodávek tak, aby byly naplněny obchodní priority a zároveň byly efektivně využité kapacity IT. Obsah releasu a čerpání kapacit IT je při plánovaní vizualizované a je možné simulovat různé varianty obsahu. Po odsouhlasení obsahu jsou na realizaci přiřazené konkrétní kapacity z IT. Po dobu realizace jsou jednotlivé výkony IT evidované v systému a odsouhlasované manažery IT.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.