facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Systém pro věrnostní program Poštovní spořitelny

empire_739.jpgSpolečnost EMPIRE vyvinula a úspěšně implementovala systém pro správu Věrnostního programu pro klienty Poštovní spořitelny. Systém umožňuje, aby klienti za platby kreditními i debetními kartami získávali body, které mohou kdykoliv vyměnit za dárky z katalogu Poštovní spořitelny. Věrnostní program byl pro zákazníky Poštovní spořitelny spuštěn od září. Celé řešení je propojeno se systémem EMPIRE MIDDLEWARE 24x7, což umožňuje mimo jiné i zobrazení stavu bodového účtu v internetovém bankovnictví. Systém vyvinutý společností EMPIRE si pomocí inteligentních Java aplikací dokáže poradit s vedením databáze dárků v katalogu, evidencí a případně i zrušením objednávek dárků zákazníky, snížením bodů při uskutečněné objednávce dárků a zároveň zahrnutím konečného bodového stavu do pravidelných výpisů z klientských účtů.
Z technologického hlediska je systém pro správu věrnostního programu postaven na v bance aktuálně používané platformě IBM Websphere Application Server 6.0 a databázi Oracle 9.2 a využívá tenkého Java klienta pro aplikaci na PC operátora a Java aplikaci pro Call centrum.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.