UniCredit Leasing nasazuje Decision Maker

Systém automaticky vyhodnocuje žádosti o úvěr či leasing

Společnost Creditinfo Solutions spustila ve společnosti UniCredit Leasing (dříve CAC Leasing) automatizovaný systém pro hodnocení žádostí o úvěr či leasing osobních automobilů. Řešení obsahuje inteligentní dotazování do externích zdrojů pro optimalizaci nákladů a kontrolu historie žádostí pro reporting. Výsledkem je nyní řádové navýšení kapacity pro schvalování žádostí. Produkt Decision Maker zajišťuje ve společnosti UniCredit Leasing automatizované hodnocení žádostí o financování osobních vozidel a mohou jej využívat jak jednotlivé pobočky, tak analytici a schvalovatelé či pracovníci v centrále společnosti. Hodnotící systém je komunikačně napojen na interní systém „Portál“, který zajišťuje předávání potřebných dat a informací ostatním systémům v UniCredit Leasing.



Pracovníci leasingové společnosti ve vlastním a známém prostředí vyplní žádost o konkrétní finanční produkt a následně dojde k základnímu posouzení klienta a vyhodnocení žádosti. Poté proces pokračuje dotazem do všech interních zdrojů vázaných na klienta a zároveň dochází i k ověřování předmětu financování podle kódu VIN. Systém následně vyhodnotí získané údaje a předá na posouzení analytikovi nebo automaticky schválí.

 

Při schvalování dochází i ke kontrole IČ zaměstnavatele a dalším kontrolám v externích zdrojích (Systém Sledování Vazeb, NRKI,…). Výstup s hodnotami kontrol je předáván internímu systému, kde dochází k dalšímu zpracování. Veškeré dotazy do interních i externích zdrojů jsou prováděny on-line v reálném čase a získaná data jsou zpracovávána okamžitě v rámci vyhodnocovacích strategií.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.