facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Toyota FS nasadí Decision Maker

Decision_Maker_733.jpgSpolečnosti Creditinfo Solutions a Toyota Financial Services se dohodli na dodávce rozhodovacího systému Decision Maker pro podporu automatizovaného schvalování žadatelů o úvěr a leasing vozů Toyota a Lexus. Creditinfo Solutions řeší vývoj a implementaci na míru vytvořených systémů pro správu zákaznických, dealerských účtů a pojistné kalkulačky. Decision Maker (DcM) je workflow řešení pro automatické schvalování žádostí o finanční služby s dotazováním a hodnocením externích, interních informačních zdrojů. Standardně je jako jeden ze základních externích zdrojů používán Systém sledování vazeb (www.ssv.cz). Dalšími externími zdroji pro leasingové společnosti pak mohou být NRKI, SOLUS či např. odcizené a ztracené doklady, evidence úpadců, CarData.cz apod.

Celé implementované řešení bude umožňovat na jedné straně novému i stávajícímu klientovi uživatelsky příjemné a jednoduché vyplnění žádosti prostřednictvím webového formuláře, po jehož odeslání dojde k předschválení žádosti o leasingové/úvěrové financování. Stávajícím klientům pak bude řešení poskytovat přístup k údajům o jejich smlouvě a dealerům o jejich angažovanosti a dalších detailech týkajících se pro ně určeného financování. Na druhé straně bude systém plně automatizovaně hodnotit vstupy klientských žádostí, kdy výsledkem bude schválení žádosti včetně automatizovaného tisku smlouvy, příp. zamítnutí žádosti či její předání k ručnímu analytickému posouzení, a to v závislosti na nastavení rozhodovacích pravidel jednotlivých strategií. Implementace řešení bude prováděna po etapách, kdy nejprve bude zprovozněna aplikace klientských a dealerských účtů, dále vlastní workflow (hlavní proces), webaplikace prescoringu žádosti a v poslední fázi pojistná kalkulačka.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.