facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Sunnysoft Contacts urychluje práci s kontakty

Sunnysoft_contacts_731.jpgSpolečnost Sunnysoft přichází s novou aplikací Sunnysoft Contacts, která podstatně zrychluje a usnadňuje práci s kontakty. Integruje se v rámci systému a poskytuje uživateli chybějící funkce jako například plně přizpůsobitelný vzhled, velkou klávesnici pro pohodlné vyhledávání a okamžité ukládání čísel. Mezi hlavní výhody aplikace patří velmi rychlé vyhledání kontaktu i pohodlné ovládání celé aplikace pouze jednou rukou pomocí prstu, princip T9, vyhledávání kontaktů podle jména, příjmení, firmy, emailu a telefonního čísla a to i vyhledávání znaků s diakritikou. Mezi další vlastnosti patří přizpůsobení vzhledu uživatelem a rychlá tlačítka (speciální ikonky) pro volání a zasílání zpráv.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.