StringData uvádí SyDesk 6.5

Verze 6.5 obsahuje nový modul Katalog služeb

Společnost StringData uvádí na trh novou verzi IT Service Management systému SyDesk. Verze SyDesk 6.5 obsahuje zcela nový modul Katalog služeb, sloužící k definování a vyhodnocování IT a dalších služeb včetně návazných procesů, a obsahuje také podstatně rozšířené nástroje pro end-to-end simulace. Cílem Katalogu služeb (Service Level Managementu) je poskytnout jediný zdroj konzistentních informací o všech dohodnutých IT službách v podniku a zajistit širokou dostupnost všem, kdo jsou oprávněni k němu přistupovat.



Nový modul umožňuje vytvoření a udržování katalogu služeb obsahujícího informace o všech službách v provozu a o těch službách, které jsou do provozu připravovány. Výsledkem je přesný a aktuální přehled o stavu, rozhraních a závislostech všech provozovaných i připravovaných služeb a to v živém prostředí. Samozřejmostí je i základní workflow správy katalogu služeb, které spočívá v auditu změn jednotlivých atributů a v procesu schvalování změn. Katalog také umožňuje generování exportů nastavení jednotlivých služeb a KPI, možnost ukládání příloh či přímé napojení jednotlivých KPI na vyhodnocovací systém (např. SyDesk).

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.