Správce elektronické pošty eM Client 3.0

nabízí bezdrátovou synchronizaci s iPhone, Android i Windows Mobile

Nová verze emailového klienta eM Client 3.0 představuje mnoho vylepšených funkcí včetně kompletní bezdrátové synchronizace s mobilními zařízeními. Bezdrátovou synchronizaci kontaktů a kalendářů s mobilními telefony i synchronizaci kontaktů s Gmail bez nutnosti instalace jakékoliv aplikace do mobilního telefonu umožňuje použití vlastní on-line služby Sync2Em. eM Client 3.0 klade také velký důraz také na plnou synchronizaci se servery IceWarp, Kerio, Zimbra a mnoho dalších. Mezi inovace nové verze klienta patří dále kompletně nový vzhled a zjednodušené ovládáni. eM Client 3.0 poskytuje uživatelům rychlé a snadné vyhledávání a správu všech příloh. Pro eM Client 3.0 je také charakteristická optimalizace rychlosti aplikace a výrazné zrychlení běhu i spouštění.



Nedílnou součástí správce elektronické pošty je zabezpečený Instant Messaging klient, díky kterému se uživatelé mohou přímo připojit na Facebook, Skype, ICQ a mnoho dalších oblíbených sítí. Postranní lišta umožňuje zobrazit kompletní komunikační historii s každým jednotlivým kontaktem. Samozřejmostí u verze 3.0 je také kompletní česká lokalizace, kontrola českého pravopisu i agenda s aktuálními úkoly a emaily ke zpracování.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.