facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Správce elektronické pošty eM Client 3.0

nabízí bezdrátovou synchronizaci s iPhone, Android i Windows Mobile

Nová verze emailového klienta eM Client 3.0 představuje mnoho vylepšených funkcí včetně kompletní bezdrátové synchronizace s mobilními zařízeními. Bezdrátovou synchronizaci kontaktů a kalendářů s mobilními telefony i synchronizaci kontaktů s Gmail bez nutnosti instalace jakékoliv aplikace do mobilního telefonu umožňuje použití vlastní on-line služby Sync2Em. eM Client 3.0 klade také velký důraz také na plnou synchronizaci se servery IceWarp, Kerio, Zimbra a mnoho dalších. Mezi inovace nové verze klienta patří dále kompletně nový vzhled a zjednodušené ovládáni. eM Client 3.0 poskytuje uživatelům rychlé a snadné vyhledávání a správu všech příloh. Pro eM Client 3.0 je také charakteristická optimalizace rychlosti aplikace a výrazné zrychlení běhu i spouštění.



Nedílnou součástí správce elektronické pošty je zabezpečený Instant Messaging klient, díky kterému se uživatelé mohou přímo připojit na Facebook, Skype, ICQ a mnoho dalších oblíbených sítí. Postranní lišta umožňuje zobrazit kompletní komunikační historii s každým jednotlivým kontaktem. Samozřejmostí u verze 3.0 je také kompletní česká lokalizace, kontrola českého pravopisu i agenda s aktuálními úkoly a emaily ke zpracování.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?