- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Služby katastru se zjednoduší a urychlí
Díky novému projektu Úřadu geodézie, kartografie a katastru financovaného z Přechodného fondu EU se služby katastru budou dále zlepšovat. Ministerstvo financí SR uskutečnilo veřejnou soutěž s názvem "Vývoj systému elektronické podatelny a registratury katastru", v rámci které byla vybrána nabídka společnosti DATALAN. Realizace projektu začne v únoru a trvat bude 10 měsíců. Koncem roku 2007 můžeme tedy očekávat zlepšení poskytování katastrálních služeb i elektronickým způsobem a též jednodušší a efektivnější přístup ke katastrálním údajům.

Zjednodušení, urychlení, zpřehlednění a bezpečné poskytování on-line katastrálních služeb pro občany, podnikatele, ale i státní orgány zabezpečí zavedení systému elektronické podatelny a elektronické registratury.
K dosavadním nejvýznamnějším úspěchům katastru patří zavedení internetového přístupu ke katastrálním službám v roce 2003 a on-line přístup do katastrálního informačního portálu pro zákazníky od února 2004. K důležitým úlohám, které zůstává splnit, patří zavedení efektivního poskytování plnohodnotných katastrálních služeb prostřednictvím elektronické podatelny a registratury, což je zároveň i hlavním cílem projektu společnosti DATALAN.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce










