Raiffeisenbank nasadí systém SyDesk

Společnost StringData bude v Raiffeisenbank implementovat svůj IT Service Management systém SyDesk včetně modulu Katalog služeb. Předmětem dodávky je komplexní systém pro definici katalogu IT služeb s následným zajištěním sledování plnění jednotlivých SLA/KPI parametrů a podporou SLM procesů. Jedním z hlavních vstupů pro vyhodnocení je pak ověření dostupnosti a výkonnosti aplikací pomocí simulace práce reálných uživatelů, tedy principu end-to-end dohledu a to jak z centrály, tak pobočkové sítě banky. Nezbytnou součástí dodávky je také nastavení systému reportů a napojení na další systémy banky.



Od nasazení SyDesku a spolupráce se společností StringData si Raiffeisenbank slibuje zlepšení přehledu o provázanosti, stavu a chování IT systémů s návazností na lepší možnost prevence vznikajících problémů, což by mělo zabránit jejich eskalovaní a negativnímu vlivu na práci koncových uživatelů, ať už uvnitř banky, či mimo ni.

 

SyDesk je komplexní ITSM systém sloužící k definici, sledování a vyhodnocování dostupnosti a výkonnosti IT služeb, systémů, aplikací i infrastruktury, s důrazem na provázání uživatelského vnímání chování aplikací a technické infrastruktury (end-to-end dohled).


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.