Raiffeisenbank nasadí systém SyDesk

Společnost StringData bude v Raiffeisenbank implementovat svůj IT Service Management systém SyDesk včetně modulu Katalog služeb. Předmětem dodávky je komplexní systém pro definici katalogu IT služeb s následným zajištěním sledování plnění jednotlivých SLA/KPI parametrů a podporou SLM procesů. Jedním z hlavních vstupů pro vyhodnocení je pak ověření dostupnosti a výkonnosti aplikací pomocí simulace práce reálných uživatelů, tedy principu end-to-end dohledu a to jak z centrály, tak pobočkové sítě banky. Nezbytnou součástí dodávky je také nastavení systému reportů a napojení na další systémy banky.



Od nasazení SyDesku a spolupráce se společností StringData si Raiffeisenbank slibuje zlepšení přehledu o provázanosti, stavu a chování IT systémů s návazností na lepší možnost prevence vznikajících problémů, což by mělo zabránit jejich eskalovaní a negativnímu vlivu na práci koncových uživatelů, ať už uvnitř banky, či mimo ni.

 

SyDesk je komplexní ITSM systém sloužící k definici, sledování a vyhodnocování dostupnosti a výkonnosti IT služeb, systémů, aplikací i infrastruktury, s důrazem na provázání uživatelského vnímání chování aplikací a technické infrastruktury (end-to-end dohled).


 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.