facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Raiffeisenbank nasadí systém SyDesk

Společnost StringData bude v Raiffeisenbank implementovat svůj IT Service Management systém SyDesk včetně modulu Katalog služeb. Předmětem dodávky je komplexní systém pro definici katalogu IT služeb s následným zajištěním sledování plnění jednotlivých SLA/KPI parametrů a podporou SLM procesů. Jedním z hlavních vstupů pro vyhodnocení je pak ověření dostupnosti a výkonnosti aplikací pomocí simulace práce reálných uživatelů, tedy principu end-to-end dohledu a to jak z centrály, tak pobočkové sítě banky. Nezbytnou součástí dodávky je také nastavení systému reportů a napojení na další systémy banky.



Od nasazení SyDesku a spolupráce se společností StringData si Raiffeisenbank slibuje zlepšení přehledu o provázanosti, stavu a chování IT systémů s návazností na lepší možnost prevence vznikajících problémů, což by mělo zabránit jejich eskalovaní a negativnímu vlivu na práci koncových uživatelů, ať už uvnitř banky, či mimo ni.

 

SyDesk je komplexní ITSM systém sloužící k definici, sledování a vyhodnocování dostupnosti a výkonnosti IT služeb, systémů, aplikací i infrastruktury, s důrazem na provázání uživatelského vnímání chování aplikací a technické infrastruktury (end-to-end dohled).


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.