Open-source klient pro virtuální desktopy

Společnost VMware dala k dispozici VMware View Open Client, prvního klienta s otevřeným zdrojovým kódem určeného pro virtuální desktopovou architekturu. Řešení VMware View umožňuje zabezpečené hostování pracovní plochy, aplikací a dat uživatelů v datových centrech a využívání tohoto personalizovaného desktopového prostředí prakticky na jakémkoli koncovém zařízení. Společnost VMware poskytla VMware View Open Client partnerům a ti tak mohou využívat zdrojový kód softwaru VMware View pro optimalizaci svých produktů. Partneři díky tomu mohou vyvíjet rozsáhlá firemní řešení nabízející jednoduchou instalaci, řízení a správu tisíců virtuálních desktopů.



Uvedení open-sourcového klienta VMware View je dalším důležitým krokem společnosti VMware k naplnění konceptu univerzálního klienta vClient. Tato iniciativa podporuje vizi desktopu, který je uživateli k dispozici v plné šíři na jakémkoli koncovém zařízení, s vysokým zabezpečením, nízkými náklady a jednoduchou správou.

 

VMware View Open Client je k dispozici s licencí GNU Lesser General Public License verze 2.1 (LGPL v 2.1) a je ke stažení na http://vmware-view-client.googlecode.com/. Některé funkce této verze podporují tunneling využívající SSL, dvoufaktorovou autentikaci s RSA SecurID, balík Novell SLETC Add-On RPM a prostředí full command line. Podpora této distribuce zdrojového kódu je k dispozici prostřednictvím komunity VMware View Open Client na http://vmware-view-client.googlecode.com.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.