facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nové sady nástrojů Compuware Changepoint

Compuware_Changepoint_719.jpgSpolečnost Compuware rozšiřuje své řešení Changepoint o nové sady nástrojů, které pomáhají implementovat správu IT v určeném termínu při známých nákladech. Changepoint Supply and Demand Accelerator se stává výchozím bodem pro nasazení správy IT. Obsahuje předdefinované obchodní metriky, automatizace procesů, šablony a výkazy, které vycházejí z firemních postupů a průmyslových standardů, jako je např. Project Management Body of Knowledge (PMBOK). Accelerator vede IT firmy definovanou a dosažitelnou cestou směrem k obchodně orientované správě IT.

Služba Rapid Path nabízí úvodní implementaci řešení Changepoint a využívá všechny výhody produktu Changepoint Supply and Demand Accelerator. S pomocí přiřazeného konzultanta a odborně vedené přípravy zákazníka umožňuje Rapid Path zahájit správu IT ve firmě během 30 dnů.
Compuware Changepoint je obchodně orientované řešení správy IT a je jediné na trhu, které obsahuje nejlepší postupy pro správu jak poptávky tak i nabídky IT. Představená rozšíření staví na rozsáhlých zkušenostech společnosti Compuware a obsahují nejlepší postupy získané v oblasti nasazování řešení pro správu IT u širokého spektra zákazníků.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.