Nová verze tiskového řešení SafeQ

Společnost Impromat ve spolupráci s firmou Y-Soft uvedla začátkem roku na trh novou verzi tiskového řešení SafeQ, které obsahuje nástroje umožňující sledování nákladů na tisk a kopírování na multifunkčních strojích Ricoh. Tiskové řešení SafeQ slouží k zabezpečení přístupu ke kopírce a vytištěným dokumentům. Jeho dalším úkolem je rozklíčování nákladů spojených s tiskem nebo kopírováním na jednotlivé uživatele (oddělení).



Využití SafeQ má smysl v místech, kde jsou ve větší míře využívány síťové tiskárny a kopírky. SafeQ dokáže monitorovat veškeré náklady spojené s tiskem (spotřeba papíru, toneru, energií, opotřebení) a tyto náklady dokáže rozdělit podle jednotlivých uživatelů a skupin.

 

Pomocí SafeQ terminálu získají zákazníci funkci zabezpečeného tisku. Ta spočívá v tom, že se úloha vytiskne uživateli až po jeho autorizaci na terminálu (pinem, bezkontaktní kartou, atd...). Mezi funkce SafeQ patří i možnost evidence kreditů pro jednotlivé uživatele (včetně nabíjení, účtování, výpisů z účtu, atd.), evidence množství duplexních tisků, nastavování přístupových práv až na úroveň uživatelů v systému (včetně rozlišení práv pro čb/barevný tisk), odhadování pokrytí stránky tonerem a vytváření tiskových clusterů.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.