facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Nová verze Merak Mail Server

Merak_Mail_741.jpgSpolečnost Icewarp Czech Republic vydala novou verzi komunikačního řešení Merak Mail Server 9 pro Windows a Linux. Hlavních změn doznalo především webové rozhraní, zcela postavené na technologii AJAX, která umožňuje v klientském prohlížeči simulovat chování softwarové aplikace. Vývojáři v IceWarpu se také zaměřili na důležitý trend ve firemní komunikaci – synchronizaci. V nové verzi existuje hned několik koncových zařízení, se kterými je možné synchronizaci provádět. Uživatelé mohou ihned po instalaci serveru synchronizovat svůj kalendář, kontakty, žurnály, či poznámky s jakýmkoliv mobilním zařízením.

Integrovaný GroupWare Server zajišťuje pomocí protokolu SyncML kompatibilitu se všemi zařízeními na platformách Symbian a Windows Mobile. Nově byla také přidána kompletní podpora produktů BlackBerry. Další možnost synchronizace představují e-mailový klienti – samozřejmostí je populární MS Outlook – vývojáři šli však ještě dál a implementovali kompatibilitu s klienty Thunderbird a Evolution. Synchronizaci v tomto případě zajišťuje protokol CalDAV . Merak Mail server 9 je dostupný v komerční verzi nebo ve verzi zdarma a to i pro malé kanceláře a firmy.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.