- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Nová verze informačního systému TASKPOOL
Společnost Bellman uvedla novou verzi informačního systému TaskPool. TaskPool je webové řešení pro správu firemních úkolu, který umožňuje snazší a efektivnější práci. Díky svému konceptu organizace požadavku do kategorií (poolů) usnadňuje všem uživatelům mít přehled o jejich práci a plnění úkolů, a to i v případě, že ve firmě jsou aktivní stovky a tisíce úkolů. Lze jej tak použít například pro HelpDesk, správu zakázek či reklamací, správu obchodních případů nebo pro komunikaci se subdodavateli či externisty. TaskPool může být provozován na vlastním serveru nebo formou pronájmu na serveru Bellman Group (ASP - Application Service Provider).


Novinky ve verzi 2.5:
- SMS modul – jedná se o rozšiřující modul eskalací a notifikací. Pomocí toho modulu je možné zasílat mimo emailových zpráv i SMS. Tento SMS modul je výraznou oporou např. při plnění servisních smluv. Operátor technického pracoviště obdrží SMS zprávu na kterou pomocí SMS může odpovídat. SMS zprávy jsou přehledně zobrazeny formou komentáře u každého úkolu.
- Vytváření podúkolů – v praxi se běžně stává, že vznikají složitější úkoly, které je třeba přehledně řídit, proto společnost reagovala na poptávky mnoha zákazníků a implementovala možnost pro vytváření podúkolů. Ke každému hlavnímu úkolu je možné vytvářet libovolné množství podúkolů, přes detail hlavního úkolu je možné přehledně sledovat stavy jednotlivých podúkolů.
- EDM modul – (external database manager) tento modul umožňuje snadnou správu zákaznické databáze. Tato databáze může obsahovat např. seznam uživatelů a firem s přístupem na Helpdesk, seznam zařízení (asset management) a jiné, data mohou být použita např. na Helpdesku. Pomocí EDM je možné tyto data komfortně zpravovat.
- Evidence nákladů – tento modul umožňuje evidovat ke každému požadavku odpracovaný čas. Pomocí tiskového reportu je možné například připravit podklad pro fakturaci za veškeré požadavky daného zákazníka.
Pro malé společnosti poskytující outsourcingové služby zavedl Bellman krabicový produkt TaskPool COMPACT, který vychází z osvědčeného řešení TaskPool. TaskPool COMPACT je předkonfigurované řešení pro správu helpdeskových požadavků a je možné jej pořídit formou nákupu licence nebo pronájmu licence.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |